English

منصوریان:

نماینده و پرچمدار ایران در رقابت های آسیا هستیم

سرمربی ذوب‌آهن گفت: ما نماینده و پرچمدار ایران در رقابت های آسیا هستیم و نهایت تلاش ما و بازیکنان این است که بازی خوبی را مقابل تیم خوب الاتحاد به نمایش بگذاریم و با صعود به مرحله بعد به حمایت های مردم عزیر ایران پاسخ مثبت بدهیم.

نماینده و پرچمدار ایران در رقابت های آسیا هستیم

به گزارش خبرگزاری موج، علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از بازی با الاتحاد اظهار کرد:‌ فرصت اینکه فصل را شروع کنیم و در این بازی حساس شرکت کنیم را نداشتیم، با این حال بازی های دوستانه خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم.

او درخصوص حریف عربستانی اظهار کرد: تیم الاتحاد را کاملا زیر نظر داشتیم و بازی‌های دوستانه این تیم در انگلستان را دیدیم و از این لحاظ آنالیز خوبی داشتیم. آن‌ها تغییراتی داشتند و بازیکنان خارجی خوبی جذب کرده‌اند.

منصوریان ادامه داد: ما هم بازیکنانی را جذب کردیم و تغییرات داشتیم و چند بازیکن در روزهای اخیر به ما اضافه شدند. افتخار بزرگی است که نماینده مردم ایران هستیم و مهمترین مصاف های فوتبال ایران را ذوب آهن در مرداد ماه دارد. ما نماینده و پرچمدار ایران در رقابت های آسیا هستیم و نهایت تلاش ما و بازیکنان این است که بازی خوبی را مقابل تیم خوب الاتحاد به نمایش بگذاریم و با صعود به مرحله بعد به حمایت های مردم عزیر ایران پاسخ مثبت بدهیم.

*برای کسب بهترین نتیجه به زمین مسابقه پا می‌گذاریم

 سرمربی تیم ذوب آهن یادآور شد: ما نماینده ایران هستیم و باید از کیفیت‌های فوتبال ایران و ذوب‌آهن و همچنین از نام ذوب‌آهن و چیزی که مردم ایران به آن دل بستند صیانت کنیم. مطمئنا انرژی که آن‌ها برای ما انرژی می‌فرستند و به ما انگیزه می‌دهند. ما قدردان آن‌ها هستیم و مانند دیدارهای گذشته برای کسب بهترین نتیجه به زمین مسابقه پا می‌گذاریم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه