English

نتیجه دیدار لیورپول و اسپورتینگ/غیبت آلیسون حس می شود

لیورپول و اسپورتینگ لیسبون ساعاتی پیش در شهر نیویورک در قالب رقابتهای وسترن یونیون کاپ به مصاف هم رفته و بازی دو تیم با تساوی 2-2 به پایان رسید.

نتیجه دیدار لیورپول و اسپورتینگ/غیبت آلیسون حس می شود

به گزارش خبرگزاری موج،  برونو فرناندس خیلی زود و در دقیقه چهارم بازی اسپورتینگ را از حریف پیش انداخت. بعد از آن اما لیورپول موفق شد در همان نیمه اول دو گل به ثمر رسانده و 2-1 از تیم پرتغالی پیش بیفتد. اما اسپورتینگ در نیمه دوم گل تساوی را به ثمر رساند تا بازی در نهایت با نتیجه تساوی 2-2 به پایان برسد.

اولین گل بازی در دقیقه چهارم و توسط کاپیتان اسپورتینگ فرناندس با یک شوت محکم به ثمر رسید. لیورپول که برای اولین بار لباس دوم فصل 2019-2020 را به تن کرده بود دو بار تا آستانه زدن گل تساوی از روی ضربات ایستگاهی پیش رفت ولی موفق نشد.

اما فشار لیورپول در دقیقه 20 به ثمر نشست تا دیووگ اوریگی گل تساوی لیورپولی‌ها را وارد دروازه تیم پرتغالی کند. در دقیقه 44 بازی هم پاس پشت پای الکس اوکسلید چمبرلین به جورجینیو واینالدوم رسید تا او کار را تمام کرده و مرسی‌سایدی‌ها را از حریف پیش بیندازد. لیورپول با برتری 2-1 نیمه اول را به پایان رساند و به رختکن رفت.

اسپورتینگ اما نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 54 مزد بازی بهترش را گرفت. حرکت تیمی خوب اسپورتینگ با ضربه هوشمندانه وندل کامل شد تا مینیوله دروازه‌بان لیورپول کاری از پیش نبرد و دومین گل اسپورتینگ به ثمر برسد. لیورپول لحظاتی بعد تا آستانه زدن گل سوم خود پیش رفت ولی ضربه سر ویرژیل فن‌دایک به تیر دروازه برخورد کرد تا شاگردان کلوپ نتوانند این بازی را با پیروزی پشت سر بگذارند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی