English

مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون قایقرانی برگزار شد

مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون قایقرانی صبح امروز اول مردادماه به ریاست مهین فرهادی زاد در محل سالن اجتماعات آکادمی کمیته ملی المپیک برگزار شد.

مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون قایقرانی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری موج، مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون قایقرانی صبح امروز اول مردادماه به ریاست مهین فرهادی زاد و با حضور کیکاووس سعیدی نماینده کمیته ملی المپیک، سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی، احمد دنیامالی عضو هیات رئیسه و نایب رئیس کنفدراسیون قایقرانی آسیا و دیگر اعضای رسمی مجمع در محل سالن اجتماعات آکادمی کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در آغاز مجمع، گزارش بازرس و حسابرس از سال های قبل و موارد مختلف مالی ارائه شد. همین طور مواردی در خصوص سرمایه گذاری شرکت تجهیز در اطراف دریاچه آزادی مطرح شد که به دنبال آن فرهادی زاد خواستار بررسی این موارد و تفویض اختیار اعضای مجمع برای بررسی به سهرابیان رئیس فدراسیون قایقرانی شد.

همین طور سهرابیان گزارشی از روند فعالیتهای انجام شده در ۴ ماه گذشته و رئوس برنامه های آینده به حاضرین ارائه داد که مورد تایید اعضاء قرار گرفت. سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی با بیان گزارشی از عملکرد فدراسیون خواستار اختصاص بودجه بیشتری به این مجموعه شد. وی بیان داشت: می توانیم مدال آور شویم و قایقرانان ما مثل رزمندگانی هستند که به کمک شما نیاز دارند. خواهش می کنم بودجه بیشتری برای ما در نظر بگیرید.

مهین فرهادی زاد در بین اعضای مجمع با بیان اینکه برای بخش بانوان فضای بازی ایجاد شده که باعث رشد و پیشرفت این رشته به خصوص در بخش بانوان شده است، گفت: فدراسیونی که بحث‌های مختلفی در مجمع اش می شود یعنی کار کرده است. وقتی شما درباره برنامه های انجام شده صحبت می‌کنید، یعنی کار شده و فعالیت‌های بوده است.

وی افزود: موانع و مواردی در جلسه مطرح شده است و حالا باید موانع موجود بر سر راه برطرف شود. تمام افرادی که بوده اند برای کار کردن آمده اند.

وی خاطر نشان کرد: رشته قایقرانی رشته سالنی نیست و فضای متفاوتی دارد. دست های بچه های ما را ببینید؛ پینه های دست دختران و پسران ما را ببینید؛ اینها تلاش برای سربلندی کشور است.

فرهادی زاد بیان داشت: ما مواردی را که مطرح شده است، بررسی می کنیم و گزارش ها را به هیئت ها می دهیم. اگر مسیری گم شده درست می کنیم و فضای کار همه را برای رسیدن به موفقیت درست می کنیم.

وی ادامه داد: قایقرانی رشته دشواری است و کار کردن در آن بسیار دشوار است. سهرابیان با علاقه مندی و درایت کار می کند. فدراسیون قایقرانی از جمله فدراسیون هایی است که برخی وقت ها شبانه روز کار می کند.

در پایان این مراسم از قایقرانانی که داوطلبانه به سیل زدگان کشور امداد رسانی کرده بودند، تقدیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه