English

ناظم الشریعه:

تصمیم برای بازگشت شمسایی به تیم ملی زیر نظر کمیته فوتسال است

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در توضیح بازگشت وحید شمسایی گفت: وحید بزرگ فوتسال ایران است و تصمیم برای بازگشت او به تیم ملی زیر نظر کمیته فوتسال است.

تصمیم برای بازگشت شمسایی به تیم ملی زیر نظر کمیته فوتسال است

به گزارش خبرگزاری موج، سید محمد ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال در جمع خبرنگاران گفت: زمان اردو‌ها بسیار کوتاه است. سعی داریم از این زمان بهترین استفاده ممکن را ببریم. چند نفر از بازیکنان نخستین بار در اردو حضور پیدا کرده و ما در این اردو به دنبال هدف و استراتژی تیم ملی فوتسال هستیم و یک جلسه آنالیز نیز برگزار کردیم تا بازیکنان جوان با اهداف طراحی شده تیم آشنا شوند.

وی در پاسخ به برخی از انتقادات در زمینه استفاده نکردن از بازیکنان جوان در رقابت‌های رسمی گفت: ما وظیفه داریم جوانان را ببینیم و دعوت کنیم به تیم ملی تا بتواند در کنار بازیکنان بزرگ کسب تجربه کند. کادر فنی تیم ملی فوتسال شرایط ویژه‌ای برای جوانان قرار داده و بدون شک کسی که بتواند خود را در تمرینات ثابت کند در شرایط برابر با بازیکنان قدیمی اولویت جوانان است؛ بدون شک کیفیت برای من اولویت دارد.

سرمربی تیم ملی فوتسال ادامه داد: در این اردو بازیکنان تیم مس حضور ندارند و این به خاطر حضور این تیم در جام باشگاه‌های آسیا است. این تیم در جام باشگاه‌های آسیا و جام باشگاه‌های جهان بازی خواهد کرد.

نفر نخست کادر فنی ادامه داد: تمام اردو‌ها تا زمان برگزاری جام جهانی فوتسال برنامه ریزی شده و ما براساس این برنامه پیش خواهیم رفت. اجرایی شدن این اردو‌ها به نظر کمیته فوتسال فدراسیون فوتبال بستگی دارد. البته چند بازی مهم دوستانه در نظر گرفته شده که امیدواریم بتوانیم برگزار شود. همچنین ما باید در تورنمنت آستارخان باید حضور پیدا کنیم که تیم‌های مطرحی در آن حضور دارد.

ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی فوتسال در زمینه گلایه از پرداخت پاداش‌ها گفت: پاداش قهرمانی حق بازیکنان و مجموعه تیم ملی فوتسال است و باید دریافت کنند، اما شرایط اقتصادی فدراسیون نیز مناسب نیست. در جلسه‌ای که رئیس فدراسیون و کمیته فوتسال داشتیم قول‌هایی داده شده که امیدوارم اجرایی شود. انتظارمان این است که فوتسال به اندازه کیفیت این تیم مورد توجه قرار گیرد.

وی در توضیح بازگشت وحید شمسایی گفت: وحید بزرگ فوتسال ایران است و تصمیم برای بازگشت او به تیم ملی زیر نظر کمیته فوتسال است. او برای فوتسال ایران زحمت کشیده و ارزش بالایی در سطح ایران و جهان دارد. بازگشت او به من ارتباطی ندارد و باید فدراسیون موافقت کند. اگر قرار است برای شمسایی بازی خداحافظی گرفته شود یک بازی بزرگ در شأن این بازیکن گرفته شود.

سرمربی تیم ملی فوتسال گفت: مشکلات اقتصادی بر فوتسال تأثیر گذاشته و برای برون رفت از این موضوع باید بخش خصوصی برای تقویت این رشته وارد فوتسال شود.

ناظم الشریعه در پایان صحبت هایش درباره حضور ویلموتس در تمرین تیم ملی فوتسال گفت: یک دیدار کوتاه با مارک ویلموتس داشتم و قرار بود سر اردو تیم فوتسال حضور پیدا کند. ویلموتس یک شخصیت مثبت اندیش است که می‌تواند به فوتبال ایران کمک کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه