English

امیر غفور غایب دیدار با بلغارستان

امیر غفور به دلیل مصدومیت در دیدار امشب مقابل بلغارستان غایب خواهد بود.

امیر غفور غایب دیدار با بلغارستان

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت فدراسیون والیبال، امیر غفور بازیکن تیم ملی والیبال ایران، به علت درد از ناحیه‌ی پاشنه پا برابر صربستان، به همراه سیامک افروزی فیزیوتراپ و امیر خوش‌خبر سرپرست تیم ملی، راهی کلینیک شد.

سیامک افروزی با تایید این مطلب گفت: غفور به علت خار پاشنه، چند مسابقه را با درد بازی کرد. در بازی برابر صربستان هم با این که درد داشت، اما در زمین بود، به همین خاطر درمانش بعداز بازی با جدیت بیشتری انجام شد. درمان با shock wave انجام گرفت که کمی با درد همراه است و محل مصدومیت را متورم می‌کند. فکر می‌کنم ۲، سه روز طول بکشد تا امیر غفور بتواند راه برود و بهبود پیدا کند؛ بنابراین او از امروز استراحت می‌کند تا با برگشت به تهران، روز اول یا دوم اردو بتواند کار را شروع کند.

او افزود: غفور تا پیش از بازگشت به تهران در تمرینات وزنه به تمرین مخصوص بالا تنه و پایین تنه ادامه خواهد داد. انشالله که امیر غفور به دور نهایی لیگ ملت‌ها می‌رسد، فقط باید ببینیم التهاب محل درمان چه زمانی خوب می‌شود.

فیزیوتراپ تیم ملی درباره مصدومیت سید محمد موسوی هم گفت: در مورد سید هم بابت مصدومیت کهنه‌ی مچ پایش با کولاکوویچ صحبت کرده‌ام تا فعلا استراحت کند.

افروزی افزود: بقیه بازیکنان مشکل خاصی ندارند و به جز خستگی سفر و مسابقات، مسئله‌ای نیست.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه