English

تاج:

الکترونیکی شدن بلیت بازی‌ها یکی از شرایط برای برگزاری لیگ است

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: یکی از شرایط برای برگزاری لیگ، الکترونیکی شدن بلیت بازی‌هاست تا هر فردی در خانه هم بتواند بلیت را تهیه و بر روی صندلی مشخص استقرار یابد.

الکترونیکی شدن بلیت بازی‌ها یکی از شرایط برای برگزاری لیگ است

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال امروز در مجمع انتخابات رئیس هیات فوتبال سیستان و بلوچستان گفت: یکی از شرایط برای برگزاری لیگ، الکترونیکی شدن بلیت بازی‌هاست تا هر فردی در خانه هم بتواند بلیت را تهیه و بر روی صندلی مشخص استقرار یابد.

وی افزود: لیگ برتر در استان‌هایی که دارای استاندارد‌های لازم باشند برگزار خواهد شد و سایر استان‌ها در استان‌های همجوار خود برگزار خواهند کرد.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: هم اینک کشور در فوتبال آسیا رتبه نخست، فوتسال مقام سوم جهان و فوتبال ساحلی مقام دوم جهان را برخودار است.

وی فوتبال را عامل وحدت معرفی کرد و گفت: با وجود همه‌ی مشکلات مالی این فدراسیون تمام تلاش خود را در بهبود وضعیت و ارتقای فوتبال کشور بکار بسته است.

تاج با اشاره به ظرفیت‌های فوتبال در سیستان و بلوچستان بیان کرد: راه اندازی ۱۲۲ چمن مصنوعی در این استان آن را به کارخانه بازیکن سازی این رشته ورزشی تبدیل کرده به طوری که ۲۵ هزار نفر در این استان در این رشته ورزشی مشغول فعالیت هستند.

وی ورزش کبدی و فوتبال ساحلی را از توانمندی‌های ویژه سیستان و بلوچستان در عرصه ملی برشمرد و گفت: با راه اندازی بهترین کفپوش فوتبال در زابل شاهد تربیت و حضور ورزشکاران این منطقه در تیم ملی امید هستیم.

رئیس فدراسیون فوتبال بر تقویت ورزش بانوان در رشته‌های فوتسال و فوتبال ساحلی در سیستان و بلوچستان تاکید کرد.

وی گفت: در نشست مجمع فوتبال سیستان و بلوچستان تکلیف شد تا ۱۰ زمین فوتبال ساحلی در این استان راه اندازی شود تا با تربیت ورزشکاران بسیار توانمند منطقه شاهد درخشش همیشگی فوتبال ساحلی ایران در سطح برترین‌های جهان باشیم.

تاج بیان کرد: یکی از اقدامات این فدراسیون برای گسترش ورزش فوتبال در سیستان و بلوچستان نگرفتن ورودی ورزشکاران به ورزشگاه هاست به طوری که سال گذشته حدود ۴۶۰ میلیون تومان از ورزشکاران دریافت نشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی