English

بشار رسن:

پرسپولیس ۴۰ درصد قرارداد من را وصول نکرده است

بازیکن تیم پرسپولیس تهران گفت: من دوست دارم در پرسپولیس بمانم، اما حدود ۴۰ درصد از قرارداد فصل پیش من هنوز وصول نشده است.

پرسپولیس ۴۰ درصد قرارداد من را وصول نکرده است

به گزارش خبرگزاری موج، بشار رسن بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در مصاحبه با شبکه الفرات در مورد مصدومیت اخیرش اظهار داشت: نسبت به چند وقت گذشته خیلی بهتر شده ام. چند روز پیش دستم را باز کردم و تمریناتم را شروع کردم. می‌خواهم برای ادامه روند درمانی ام به قطر بروم. حداقل یک ماه طول می‌کشد تا به میدان مسابقه باز گردم.

در هر بازی مصدومیت کهنه ام اذیتم می‌کرد

وی افزود: این مصدومیت کهنه‌ای بود که دوباره سر باز کرد و در پرسپولیس با تمرینات فشرده‌ای که داشتم تشدید شد. در هرحال باید خیلی مراقب باشم. مصدومیت جلوی پیشرفت من را گرفت. کتفم در بازی فینال آسیا مقابل کاشیما در ژاپن نیمه اول از جایش درآمد و دوباره سرجایش رفت. برانکو از من پرسید می‌توانی بازی کنی؟ گفتم بله و با نهایت احتیاط به میدان رفتم. در هر بازی باید مواظب می‌بودم که مبادا مصدومیت کهنه ام اذیتم کند.

تجربه بازی در لیگ ایران عالی بود

او تصریح کرد: تجربه بازی در لیگ ایران چه از لحاظ فنی و چه بدنی عالی بود. لیگ ایران منظم برگزار می‌شد و سطح کیفی خوبی داشت. برانکو تجربیات فنی بالایی داشت که خیلی از آن‌ها بهره بردم. این فصل بیشتر از فصل گذشته به من بازی رسید. در لیگ ایران باید خیلی دونده باشید تا بتوانید موفق شوید. پیشرفت فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا خود را نشان داد.

رسن: من هیچ پیشنهاد رسمی از پرسپولیس ندارم، لطفا نپرسید! / منتظر پیشنهاد اروپایی هستم/ پرسپولیس ۴۰ درصد قرارداد من را وصول نکرده است

منتظر پیشنهادات اروپایی هستم

رسن خاطرنشان کرد: اولویت من حضور در پرسپولیس است، اما منتظر پیشنهادات اروپایی مانند تیم‌های ترکیه‌ای هستم. از نظر من پیشنهاد اروپا مستقیم به دست بازیکن نمی‌رسد و لیگ ترکیه مکان خوبی برای رفتن به اروپا است.

من هیچ پیشنهاد رسمی از پرسپولیس ندارم، لطفا نپرسید

او بیان کرد: رسانه‌ها همیشه سوالات تکراری می‌پرسند. من الان با پرسپولیس قرارداد ندارم و پیشنهاد رسمی دریافت نکرده ام. همیشه از من می‌پرسند پیشنهاد داری؟ من از طریق این برنامه تلویزیونی به همه هواداران می‌گویم هیچ پیشنهادی ندارم، لطفا سوال نپرسید. هیچ پیشنهادی وجود ندارد، من متاسفم و هیچ پیشنهادی ندارم و دلیلش آن قراردادی است که با پرسپولیس امضا کردم. هر مدیربرنامه‌ای که زنگ می‌زند می‌گوید تو که با پرسپولیس قرارداد داری و این برایم مشکل ایجاد کرده است.

پرسپولیس ۴۰ درصد قرارداد من را وصول نکرده است

رسن اظهار کرد: قیمت دلار در ایران حدود ۱۸ هزار تومان است که فشار سنگینی روی باشگاه پرسپولیس در قرارداد‌ها با بازیکنان خارجی وارد کرده است. همبازی هایم در ایران نگران پول قرارداد من هستند. مشکل من این است که هیچ پیشنهادی مبنی بر عقد قرارداد رسمی با پرسپولیس ندارم. من دوست دارم در پرسپولیس بمانم، اما حدود ۴۰ درصد از قرارداد فصل پیش من هنوز وصول نشده است. یک دلیل این است که رسانه‌های در این قضیه ضعیف هستند. دومی هم به امور مالی و مادی بر می‌گردد. به نظر من کسی که در لیگ ایران بازی کند، در تیم ملی هم مدت‌ها بازی می‌کند. اینجا تبلیغ لیگ ایران خیلی انجام نمی‌شود.

لیگ ایران به بومی گرایی روی آورده است

او گفت: لژیونر شدن در کیفیت بازیکن خیلی تاثیر بالایی دارد. مردم عراق بر این باور هستند که از نظر کیفی خیلی بهتر شده ام. من مقابل تیم‌های قدرتمند زیادی از جمله السد، الدحیل، کاشیما بازی کرده ام. برانکو به من اعتماد داشت و در خیلی از بازی‌ها به میدان رفتم. اتفاقی که در لیگ عراق برای من ممکن نبود.

دوست دارم فارسی یاد بگیرم

بشار رسن تصریح کرد: فارسی را کم و بیش یاد گرفته ام. ۷۰-۸۰ درصد صحبت می‌کنم، اما کاملا می‌فهمم. دست و پا شکسته صحبت می‌کنم، اما منظورم را می‌رسانم. خیلی دوست دارم فارسی بیاموزم.

عراق فوتبال درستی ندارد

بازیکن سابقه پرسپولیس گفت: اقدامات فنی، چون سونا، ماساژ، آب سرد، ریکاوری و... که مسائل ابتدایی هستند، در فوتبال عراق وجود ندارد. باشگاه‌های فوتبال در عراق خیلی به این مسائل اهمیت نمی‌دهند و ساعت تمرین بازیکن را عصر اعلام می‌کنند، در حالی که در ایران ما ساعت ۱۱ صبح در تمرینات حاضر هستیم. از نظر من تبلیغات درستی در عراق برای لیگ ایران انجام نشده است، در حالی که لیگ پویا و خوبی دارد.

قرارداد را سفید امضا کردم، اما آن را پاره کردم

او گفت: ایران فوتبال‌دوستان زیادی دارد و برخی هستند که عاشقانه پرسپولیس را تشویق می‌کنند. محبوبیت آنجا برایم مشکل ایجاد کرده است، چون بعد از کسب عنوان نایب قهرمانی در آسیا هواداران به باشگاه فشار آوردند که من باید در تیم بمانم. من بخاطر هواداران با باشگاه سفید امضا کردم. قرارداد را که امضا کردم و عکس گرفتند و گفتند بشار قراردادش را امضا کرده، اما این قرارداد بدون مبلغ بود. البته من این قرارداد را پاره کردم، چون می‌خواستند فشار هواداران را کم کنند. به باشگاه هم گفتم که دوست دارم تمدید کنم و یک فصل دیگر در پرسپولیس بمانم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی