English

برانکو:

انگیزه روزهای اول مربیگری ام را دارم

سرمربی سابق پرسپولیس گفت: من خوشحالم که می توانم کار در باشگاه را ادامه دهم. من انگیزه روزهای اول مربیگری ام را دارم و با الاهلی می خواهم شروع به کار کنم.

انگیزه روزهای اول مربیگری ام را دارم

به گزارش خبرگزاری موج،  برانکو ایوانکوویچ، سرمربی سابق پرسپولیس و جدید الاهلی در مصاحبه با سایت «jutarnji» اظهار داشت: من اصلا از چالش ها خسته نمی شوم، از کار خسته نمی شوم. من تربیت بازیکنان جوان را دوست دارم. دوست دارم پیشرفت آنها  را ببینم. کار روزمره در باشگاه را نیز دوست دارم.این سبک زندگی ام بوده و من خوشحالم که می توانم کار در باشگاه را ادامه دهم. من انگیزه روزهای اول مربیگری ام را دارم و با الاهلی می خواهم شروع به کار کنم.

در الاهلی نیز به دنبال جام هستم

وی درباره هدفش با الاهلی باوجود اینکه فصل قبل را با قرار گرفتن در رده چهارم به اتمام برد، گفت: هدف من همیشه جام بود و حتی در الاهلی نیز به دنبال این هدف هستم. در شرایط کنونی ما خود را باید برای بازی با الهلال در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا آماده کنیم. الهلال تیم بزرگی است ولی من بسیار خوش بین هستم. به نظرم ما می توانیم پیروزی های زیادی را کسب کنیم و می توانیم به مراحل بالایی در لیگ قهرمانان آسیا برسیم. منتظر این چالش جدید هستم.

شانس زیادی با الاهلی برای قهرمانی داریم

سرمربی سابق سرخ پوشان ادامه داد: با پرسپولیس به فینال لیگ قهرمانان آسیا رسیدم ولی نتوانستیم قهرمان شویم. به نظرم شانس زیادی در این فصل از لیگ قهرمانان آسیا با الاهلی برای قهرمانی داریم.

برانکو درباره اینکه بودیمیر، مهاجم کروات پرسپولیس را با خود به الاهلی می آورد، گفت: وضعیت کنونی او را نمی دانم. او با پرسپولیس اکنون قرارداد دارد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه