English

بهترین بازیکن لیگ ملت های اروپا انتخاب شد

اتحادیه فوتبال اروپا برناردو سیلوا، ستاره خط میانی تیم‌ ‌ملی فوتبال پرتغال را به عنوان بهترین بازیکن جام انتخاب کرد.

بهترین بازیکن لیگ ملت های اروپا انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از اسکای اسپورت، تیم ملی فوتبال پرتغال در دیدار پایانی لیگ ملت‌های اروپا توانست با یک گل هلند را از پیش رو بردارد. تیم‌ ‌ملی فوتبال پرتغال با پیروزی که در این دیدار به دست آورد جام قهرمانی را در این رقابت که برای نخستین بار برگزار شد، بالای سر برد.

اتحادیه فوتبال اروپا در پایان این رقابت‌ها برناردو سیلوا، ستاره خط میانی تیم‌ ‌ملی فوتبال پرتغال را به عنوان بهترین بازیکن جام انتخاب کرد. فرانکی دی یونگ هلندی هم توسط تیم فنی یوفا به عنوان بهترین بازیکن جوان لیگ ملت‌ها برگزیده شد.

کریستیانو رونالدو هم به دلیل هت تریکی که در مرحله نیمه نهایی مقابل سوئیس انجام داد توانست جایزه آقای گلی این رقابت‌ها را دریافت کند.

سیلوا در دیدار پایانی عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داد و تک گل پرتغال روی پاس او به ثمر رسید. این ستاره خط میانی تیم‌ ‌ملی فوتبال پرتغال در مجموع چهار با در این رقابت‌ها به میدان رفت که نتیجه‌ آن یک گل و یک پاس گل بود.

سیلوا که در منچسترسیتی پا به توپ است،  بعد از دیدار برابر تیم‌ ‌ملی فوتبال هلند، گفت‌:  افتخار بزرگی برای من است که قهرمانی در این رقابت را به دست آوردم. در حال‌ حاضر دیگر نوبت استراحت کردن است. باید از این قهرمانی خوشحال باشیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی