English

جامعه ورزش با سید حسن خمینی دیدار کردند

در آستانه سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، وزیر ورزش و جوانان به همراه جمعی از جامعه ورزش با حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی دیدار کردند.

جامعه ورزش با سید حسن خمینی دیدار کردند

به گزارش خبرگزاری موج، مسعود سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان به همراه جمعی از جامعه ورزش در آستانه سالروز ارتحال امام خمینی (ره)، در حسینیه جماران با حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی دیدار کردند.

در این مراسم رضا صالحی امیری، رئیس کمیته ملی المپیک، محمدرضا داورزنی، معاون وزیر، شروین اسبقیان، مدیر کل دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها، پرویز مظلومی، حمیده عباسعلی، اعضای تیم ملی والیبال نشسته، اعضای تیم ملی کاراته بانوان، اعضای تیم ملی ووشو بانوان، جوهری، رئیس فدراسیون پهلوانی و… حضور داشتند.

در حاشیه این مراسم شمایل قهرمانی از سوی جوهری، رئیس فدراسیون پهلوانی به حجت الاسلام والمسلمین سید حسن خمینی اهدا شد. همچنین توپ امضا شده از سوی بازیکنان تیم ملی والیبال به موزه حضرت امام (ره) تقدیم شد.

پرویز مظلومی نیز به نمایندگی از ورزشکاران خاطره‌ای از امام راحل را بیان کرد.

سید رضا صالحی امیری نیز در این مراسم دقایقی درباره جایگاه امام راحل در شکل گیری انقلاب اسلامی سخن گفت.

در ادامه مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان بر تجدید میثاق جامعه ورزش با آرمان‌های امام راحل تاکید کرد و با اشاره به رویدادهای ورزشی در سال ۹۷ گفت: ورزش کارنامه خوبی در این سال داشت و یک سال طلایی را بعد از انقلاب اسلامی رقم زد.

وی همچنین به تلاش‌های دولت برای موفقیت ورزشکاران در کسب سهمیه المپیک اشاره کرد.

این مراسم با سخنرانی سیدحسن خمینی به پایان رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه