English

سعید فتاحی،

قیمت بلیت هواداران پرسپولیس کاهش یافت/ فروش همه بلیت‌ ها به یک قیمت

مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر به تخلف مسئولان اصفهانی مبنی بر افزایش قیمت بلیت هواداران پرسپولیس نسبت به طرفداران سپاهان واکنش نشان داد.

قیمت بلیت هواداران پرسپولیس کاهش یافت/ فروش همه بلیت‌ ها به یک قیمت

به گزارش خبرگزاری موج، سعید فتاحی مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر گفت: قیمت بلیت فروشی توسط مسئولان اصفهانی، پنج هزار تومان برای هواداران سپاهان و ده هزار تومان برای پرسپولیسی‌ها در نظر گرفته شده بود که در نهایت با رایزنی‌هایی که با تابش مدیرعامل باشگاه سپاهان انجام دادیم، قیمت بلیت هواداران پرسپولیس به پنج تومان کاهش پیدا کرد. این کار اصلا قانونی نیست و باید همه بلیت‌ها به یک قیمت فروش برود.

وی ادامه داد: من در اصفهان حضور دارم. جلسات هماهنگی انجام شده است و بلیت فروشی در ۴ نقطه مختلف در شهر اصفهان در حال انجام است. در ورزشگاه انقلاب اصفهان ازدحام علاقه‌مندان به خرید بلیت بازی بالا بود، بنابراین با کمک نیروی انتظامی به این نقطه نظم دادیم. هواداران همچنان در حال خرید بلیت هستند. البته در حالتی بلیت فروشی را انجام دادیم که هواداران هر تیمی جداگونه بلیت خود را تهیه کنند و با یکدیگر برخوردی نداشته باشند.

فتاحی در انتها گفت: ما خواهان آن بودیم تا بلیت فروشی به صورت الکترونیک باشد و سازمان لیگ در تلاش است تا به این مهم در فصل آینده دست پیدا کند. از هواداران درخواست دارم در بازی امشب جوانب را رعایت کنند و از فوتبال لذت ببرند تا حواشی تولید نکنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی