English

صالحی امیری:

نماد افتخارات قوم‌های مختلف باید در موزه ورزش دیده شود

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: کسب سهمیه بازی های بین المللی و افتخارات توسط ورزشکاران شهرستانی نشان می دهد ورزش ایران به سمت عدالت در حال حرکت است به همین دلیل نماد افتخارات قوم‌های مختلف باید در موزه ورزش دیده شود.

نماد افتخارات قوم‌های مختلف باید در موزه ورزش دیده شود

به گزارش خبرگزاری موج، رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در مراسم آخرین اهدای مدال و افتخارات فدراسیون های ورزشی به موزه ورزش و المپیک گفت: از روسای فدراسیون ها و ورزشکاران درخواست دارم هر شی قدیمی از ورزش دارید به ما بدهید و بابت آن رسید دریافت کنید.

 موزه ورزش باید دیجیتال باشد

وی افزود: موزه ورزش باید دیجیتال باشد و با نصب ویدئو وال مردم بتوانند عکس و فیلم های موجود اقدام کنند.

صالحی امیری گفت: سال ۵۳ برایمان مهم است و می‌خواهیم تمام یادگاری های آن سال را هرکس که دارد در اختیار موزه قرار دهد.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: از دیگر اقداماتی که قصد انجام آن را داریم بحث تندیس سازی است که به زودی با انجام یک نظرسنجی این کار را آغاز خواهیم کرد. هر فدراسیون یک ویترین خاصی دارد و باید به تعداد فدراسیون ها ویترین ساخته شده و هر بار شی جدیدی به آن اضافه شود. چراکه تمام مدال ها ، افتخارات و اشیا متعلق به ملت ایران است و باید در معرض دید عموم قرار گیرد.

وی افزود: باتوجه به اینکه سلطانی فر وزیر ورزش در خصوص جمع‌آوری مدال و افتخارات سعی بسیار کرده است اما هنوز هستند هیئت‌های شهرستانی که اقدام به تحویل اشیا نکرده اند. از این رو روسای هیئت ها باید پیگیر این موضوع باشند.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: کسب سهمیه بازی های بین المللی و افتخارات توسط ورزشکاران شهرستانی نشان می دهد ورزش ایران به سمت عدالت در حال حرکت است به همین دلیل نماد افتخارات قوم‌های مختلف باید در موزه ورزش دیده شود.

وی در ادامه گفت: از این پس فدراسیون ها مجاز هستند از سالن فارسی مجموعه انقلاب برای برگزاری جلسات به صورت رایگان استفاده کنند.

در پایان وزیر ورزش اولین یادبود دریافتی از فیفا در جام‌جهانی، هدیه شیخ سلمان و ماکت بازی های چین  را تحویل موزه داد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی