English

واکنش رسانه‌های جهان به صعود لیوپول به فینال اروپا

رسانه‌های ورزشی جهان به صعود جادویی لیورپول به فینال لیگ قهرمانان واکنش نشان داد.

واکنش رسانه‌های جهان به صعود لیوپول به فینال اروپا

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از آس، لیورپول شب گذشته توانست در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا  با نتیجه ۴ بر صفر مقابل بارسلونا به پیروزی رسد و راهی فینال شود. عملکرد تیم یورگن کلوپ از نگاه رسانه‌های جهان پنهان نماند و به همین خاطر سایت هر رسانه‌ای را که باز می‌کردید به این بازگشت تاریخی اشاره کرده بود. یک نتیجه تاریخی بود و کابوس دوباره‌ای برای بارسلونا.

اوله: ضربه قرن

نشریه آرژانتینی به شایستگی لیورپول اشاره کرد و نوشت: لیورپول اجازه کار به لیونل مسی نداد و بازیکنی را کنار زد که فرا زمینی بود. لیورپول یک کار غیرممکن کرد. این تیم بر خلاف پیش بینی‌ها عمل کرد. وحشتناک، معجزه آسا، خاص، فوق‌العاده و...

کلارین: برای بارسلونای مسی تکرار یک فیلم ترسناک بود

دیگر رسانه آرژانتینی به مسی اشاره کرد و نوشت: تکرار یک فیلم ترسناک بود. صورت ستاره آرژانتینی مانند چهره‌اش در تیم ملی بود. واکنشی وجود نداشت. نه مسی و نه تیمش. لیورپول تیم بزرگی است که می‌دانست چگونه تاریخ سازی کند. این تیم بار دیگر نامش را در تاریخ ثبت کرد.

گاردین: یک شب نزدیک به قله آنفیلد

نشریه انگلیسی به معجزه نوکمپ اشاره کرد و نوشت: بارسا یک بار شکست ۴ بر صفر مقابل پاری سن ژرمن را با پیروزی ۶ بر یک در بازی برگشت جبران کرد. اکنون در طرف دیگر بود و آن را احساس کرد.

این رسانه در ادامه به تمجید تیم کلوپ پرداخت و نوشت: از همه شب‌های فوق‌العاده آنفیلد این شب را باید کجا قرار داد؟ باید نزدیک قله باشد.

سان: قدرت به سکوت واداشتن لیورپول اکنون به افسانه تبدیل شده است

دیگر رسانه انگلیسی بازی لیورپول را فوق‌العاده خواند و نوشت: اگر لیورپول بتواند فاتح لیگ قهرمانان اروپا شود مردان این تیم جاودان خواهند شد.

این نشریه به اندی رابرتسون هم اشاره کرد و نوشت: او شانس آورد که پس از ضربه به مسی اخراج نشد.

فرانس فوتبال: غیرقابل تصور، هیجان‌انگیز، افسانه‌ای

نشریه فرانسوی به انتقاد از بارسلونا پرداخت و از لیورپول تمجید کرد. این سایت نوشت: کاملاً شکست خورده. بارسلونا پس از تحقیر در رم دومین شکست پیاپی‌اش را در لیگ قهرمانان اروپا تجربه کرد. این بازی در تاریخ فوتبال ثبت خواهد شد. لیورپول بدون صلاح و فیرمینو توانست یک کامبک افسانه‌ای به لطف دبل جورجینیو فاینالدم و اوریگی داشته باشد.

اکیپ: مهیج

نشریه‌ای فرانسوی نوشت: رؤیای غیرممکن به واقعیت تبدیل شد. لیورپول بعد از یک بازی قهرمانانه در آنفیلد بارسلونا را شکست داد.

گاتزتا: واقعاً اتفاق افتاد

رسانه ایتالیایی کامبک رم را در سال گذشته یاد آوری کرد و نوشت: برای آنفیلد یک رؤیا بود. زمانی که بعد از ۹۰ دقیقه نخست همه چیز از دست رفته به نظر می‌رسید و همه انتظارها مدفون شده بود، واقعاً اتفاق افتاد.

میرر: آنفیلد به سردرد بارسلونا تبدیل شده بود

نشریه‌ای انگلیسی به اهمیت عملکرد گلزنان لیورپول و حضور کم رنگ لوئیس سوارس و بازی بد فیلیپ کوتینیو اشاره کرد. همچنین جو عجیب آنفیلد را از یاد نبرد. این رسانه نوشت: هواداران لیورپول قبل از شروع بازی نشان داده بودند که قرار است جو وحشتناکی را ایجاد کنند. هواداران این جو ترسناک را در همه لحظات نگه داشتند و آن به یک سردرد برای بارسلونا تبدیل شد که باعث شد اشتباه‌های جبران ناپذیری در دو نیمه کند.

بیلد: معجزه کلوپ در لیورپول

نشریه آلمانی نوشت: ۱۴ سال بعد از فینال استامبول لیورپول همه جهان را شگفت زده کرد. بارسلونا مانند سال گذشته برابر رم در مرحله یک چهارم نهایی دوباره نتوانست برتری سه گل را حفظ کند و با چهار گل مغلوب لیورپول شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه