English

برانکو:

حریف یک بازیکن کلیدی داشت و آن هم داور بود/ فشردگی بازی‌ها در عملکرد ما تأثیرگذار بود

سرمربی پرسپولیس گفت: حریف یک بازیکن کلیدی داشت و آن هم داور بود. ما چه می‌توانیم بگوییم وقتی بازی‌مان دشوار بود و با وجود موقعیت‌هایی که به وجود آوردیم نتوانستیم به گل برسیم؟ فکر می‌کنم بهترین بازیکن حریف در کنار داور، دروازه‌بان آن‌ها بود.

حریف یک بازیکن کلیدی داشت و آن هم داور بود/ فشردگی بازی‌ها در عملکرد ما تأثیرگذار بود

به گزارش خبرگزاری موج، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ایران بعد از شکست تیمش برابر پاختاکور و همچنین حذف از لیگ قهرمانان آسیا، اظهار کرد: دیروز خبرنگاران در مورد بحث داوری از من سوال کردند و گفتم اشتباهات آن‌ها علیه تیم ما در بازی‌های گذشته سهوی بوده و عمدی در کار نیست.

وی ادامه داد: در بازی اول گل آفساید از پاختاکور خوردیم و در بازی با تیم السد نیز این اتفاق تکرار شد. ما الان آمده‌ایم در زمین حریف بازی کنیم و نمی‌توانیم ۲۵ موقعیت گل ایجاد کنیم تا به گل برسیم. داور یک پنالتی صد درصد ما را نگرفت. همه صحنه را دیدند به غیر از داور.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: حریف یک بازیکن کلیدی داشت و آن هم داور بود. ما چه می‌توانیم بگوییم وقتی بازی‌مان دشوار بود و با وجود موقعیت‌هایی که به وجود آوردیم نتوانستیم به گل برسیم؟ فکر می‌کنم بهترین بازیکن حریف در کنار داور، دروازه‌بان آن‌ها بود.

برانکو در مورد حذف نایب قهرمان فصل گذشته لیگ قهرمانان آسیا گفت: هر ۴ تیم برای صعود برنامه‌ریزی کرده بودند. جزئیات مهم است، اما در مورد داوری چه می‌توانم بگوییم که همین جزئیات بود.

وی ادامه داد: فشردگی بازی‌ها در عملکرد ما تأثیرگذار بود. این فشردگی نه فقط روی پرسپولیس، بلکه روی هر تیمی تأثیر منفی می‌گذارد. با این حال فشردگی برنامه مسابقات دلیل حذف ما نبود. نمی‌توان بهانه گرفت چرا که بازیکنانم با تمام این مشکلات خیلی خوب بازی کردند، اما نتیجه نگرفتند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد پیش‌بینی‌اش از تیم‌های صعود کننده گروه D به مرحله حذفی گفت: السد تیم خیلی خوبی است و از گروه بالا می‌رود. پاختاکور هم تیم خوبی است که راهی مرحله بعد خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه