English

فسخ قرارداد شفر چقدر هزینه دارد؟

باشگاه استقلال برای فسخ قرارداد وینفرد شفر و دستیارانش باید هزینه ای بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان پرداخت کند.

فسخ قرارداد شفر چقدر هزینه دارد؟

به گزارش خبرگزاری موج، باشگاه استقلال اگر حکم اخراج وینفرد شفر و پسرش را صادر کند باید یک میلیون و ۲۰۰ هزار دلار پرداخت کنند و نکته جالب اینکه آپشن‌هایی در قرارداد شفر وجود دارد که امکان دارد برای تسویه حساب خرج باشگاه را بالاتر هم ببرد.

باشگاه استقلال ناچار است تا هزینه‌ای نزدیک به قرارداد شفر و پسرش را به سه دستیار خارجی‌اش بدهد که تقریبا هزینه‌ای بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان را می شود.

معاون سابق ورزشی باشگاه استقلال گفت: ما برای سال جدید قرارداد یک فصل را ۷۵۰ هزار دلار نوشتیم و ۲۵۰ هزار دلار برای ۴ دستیارش از جمله پسرش. این یک میلیون دلار برای شفر و تیمش دیده شد.

همچنین مدیریت جدید با گرو قرارداد ۳ ساله بدون بند فسخ بسته بودند. قرارداد گرو ۳۴۴ هزار دلار خالص بود. قرارداد نیومایر هم ۴۵۰ هزار دلار خالص بود که متن قرارداد این دو نفر هم موجود است.

معاون کنونی ورزشی باشگاه استقلال گفت:  قرارداد شفر از نیم فصل نبوده و ایشان از هفته هشتم قرارداد بستند و قراردادشان در نیم فصل ۳۵۰ هزار دلار نبوده برای هشتاد درصد فصل بوده ۳۵۰ هزار و اتوماتیک باید می‌شد ۶۰۰ هزار دلار که شد یک میلیون دلار.

ضمن اینکه این مبلغ یک میلیون فقط برای خود آقای شفر بوده و برخلاف صحبتهای آقای توفیقی دستیاران او قرارداد جداگانه داشتند. ضمن اینکه مالیات هم در این قرارداد دیده شده بود. شاید آقای توفیقی یک قرارداد اشتباه در دستش دارد. مبلغ قراردادی که الان در باشگاه موجود هست برای امسال یک و برای سال بعد یک میلیون و دویست هزار دلار بدون دستیار می‌باشد و در این قرارداد هیچ بند فسخ قراردادی هم وجود ندارد.

خطیر بیان داشت: یک میلیون دلار خیلی بیشتر از حد شفر است. چطور قرارداد ۳۰۰ هزار دلاری می‌شود یک میلیون و دویست؟ مگر می‌شود تحت تأثیر فضای رسانه‌ای و افکار عمومی مبلغ قرارداد را اینقدر زیاد کرد

وی تاکید کرد: آنالیزور شفر ۱۲۰ هزار دلار قرارداد داشته. ما حاضریم همه قراردادها را رسانه‌ای کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه