English

دلیل قطع همکاری تیم ملی فوتبال امید با کرانچار مشخص شد

مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران با قدردانی از زحمات سرمربی این تیم درخصوص دلیل قطع همکاری تیم ملی فوتبال امید با کرانچار توضیحاتی ارائه کرد.

دلیل قطع همکاری تیم ملی فوتبال امید با کرانچار مشخص شد

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، حمید استیلی مدیر تیم ملی فوتبال امید ایران با قدردانی از زحمات سرمربی این تیم اظهار کرد: آقای زلاتکو کرانچار تلاش‌های زیادی برای موفقیت تیم امید انجام داد و بدون تردید در این راه کم نگذاشت. جدایی ایشان و تغییرات کادر فنی در فضایی مثبت و دوستانه اتفاق می‌افتد و البته مسائل و مشکلات مالی هم در این موضوع تاثیرگذار است.

اضافه کرد: خود من معرف آقای کرانچار به فدراسیون فوتبال بودم و با تمام وجود هم از ایشان حمایت کردم. خوشبختانه با کمک فدراسیون فوتبال بهترین امکانات و شرایط برای تیم امید فراهم شد. بازی‌ها و اردوهای آماده سازی بسیار خوبی انجام دادیم. با این وجود به دلیل شرایط خاصی که در موقعیت فعلی وجود دارد، مشکلات ارزی موجود و هم‌چنین بعضی مسائل و نقطه نظراتی که در کمیته فنی مطرح شد تصمیماتی در خصوص ایجاد تغییرات در کادر فنی تیم امید اتخاذ شد که امیدوارم منجر به موفقیت و سربلندی تیم امید کشورمان شود.

او در پایان اظهار کرد: فدراسیون فوتبال قدردان زحمات و تلاش‌های آقای کرانچار است و این قطع همکاری با توافق دوجانبه و به شکل کاملا دوستانه صورت می‌گیرد. من هم به شخصه برای ایشان در هر جایی که فعالیت می‌کنند آرزوی موفقیت و سربلندی دارم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه