English

حواشی بازی تراکتورسازی و پرسپولیس

عصر امروز دو تیم تراکتورسازی و پرسپولیس در دیداری حساس مقابل یکدیگر صف آرایی خواهند کرد.

حواشی بازی تراکتورسازی و پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری موج، تیم های فوتبال تراکتورسازی و پرسپولیس در رقابت های هفته بیست و هشتم لیگ برتر هجدهم فوتبال ایران چهارشنبه 11 اردیبهشت 98  ساعت 17:00 دقیقه به مصاف هم خواهد رفت.

شب گذشته هنگامی که اتوبوس حامل مربیان و بازیکنان پرسپولیس از فرودگاه تبریز به سمت هتل محل اقامت این تیم در حرکت بود، مورد حمله دو نفر قرار گرفت و دو فرد که سوار بر یک موتور بودند دو سنگ به سمت اتوبوس پرسپولیس پرتاب کردند که این دو سنگ باعثشکسته شدن شیشه اتوبوس تیم پرسپولیس شد. خوشبختانه در این اتفاق  مشکلی برای پرسپولیسی ها پیش نیامد و این دو نفر هم توسط پلیس بازداشت شدند.

از حدود ساعت 10 صبح هواداران تراکتورسازی در اطراف ورزشگاه یادگار امام حضور دارند همچنین نیروهای انتظامی در خیابان های اطراف ورزشگاه حضور پرتعدادی دارند و همچنین فعلا ترافیک اتوبان کسایی تبریز سبک است.

ایست های بازرسی برای واکاوی خودروی هواداران تعبیه شده است.

باتوجه به حمله روز گذشته به اتوبوس پرسپولیس، هم اکنون تدابیر امنیتی شدیدی در هتل محل اقامت سرخ ها برقرار است.

حدود 5 ساعت مانده به بازی در مقابل هتل محل اقامت سرخ ها هواداران پرتعداد تیم پرسپولیس حضور یافته اند که با ممانعت یگان ویژه موفق به حضور در هتل نشده اند.

وضعیت ورزشگاه یادگار در فاصله ۴ ساعت و نیم؛ سکوها در حال پر شدن هستند.

حدود 4 ساعت مانده به شروع بازی هواداران تراکتور سازی تبریز حضور پرشوری در اطراف ورزشگاه داشته اند و میتوان گفت که بیش از ۳۰ هزار نفر در اطراف یا داخل ورزشگاه هستند.

ساعت 14: هوادارانی که با هزینه سردار آزمون از بندرترکمن به تبریز آمده اند، دقایقی قبل به ورزشگاه رسیدند.

نزدیک به ۲۰ هزار نفر در ورزشگاه یادگار امام حضور دارند. آن ها از همین حالا به شدت تیم محبوب خود را تشویق می‌کنند

 ایرج عرب در جمع خبرنگاران حاضر در هتل شهریار گفت که حقوق برانکو به زودی پرداخت می‌شود.

یک ساعت مانده به بازی در حالی که اعلام شده بود تنها ۴۱ هزار بلیت به تراکتوری ها فروخته می‌شود، اما هم اکنون در طبقه دوم هم باز شده و هواداران در این جایگاه ها مستقر شده اند.

هواداران تراکتوری به شکل ویژه بازیکنان خود را مورد تشویق قرار می دهند. آن ها مثل گلزن ها، ابتدا نام بازیکن و سپس فامیلی او را فریاد می زنند.

برانکو ایوانکوویچ و ژرژ لیکنز در ورزشگاه یادگار امام با یکدیگر دیدار کردند؛ دوئل تاریخی کرواسی و بلژیک در زمین یادگار.

 پیش از شروع بازی، هواداران تراکتورسازی که دو دروزاه‌بان خود را به شدت تشویق می‌کردند، علیه بیرانوند هم شعار دادند. بیرانوند هم با تکان دادن دست خود، به این شعارها واکنش نشان داد. همچنین هواداران تراکتورسازی، برانکو را هو کردند و سیاوش یزدانی مدافع محروم سپاهان را که مصاحبه‌ای علیه پرسپولیس انجام داده بود را مورد تشویق قرار دادند.

قبل از بازی و در بیرون از ورزشگاه یادگار امام بین هواداران دو تیم درگیری ایجاد شد و این در حالی بود که هنوز هواداران پرسپولیس به داخل ورزشگاه نیامده بودند.

در آغاز بازی، هواداران تراکتورسازی با شعارهایی علیه کریم باقری، از حضور او روی نیمکت پرسپولیس انتقاد کردند. آن‌ها همچنین در طول نیمه نخست با پرتاب نارنجک‌هایی جو ورزشگاه را متشنج کردند. تراکتوری‌ها پیش از سوت داور نیز دقایقی تیم کاشیمای ژاپن را تشویق کردند.

درگیری بین بشار رسن و اکبر ایمانی در دقیقه هفتم باعث شد تا جو ورزشگاه متشنج شود و هواداران تراکتورسازی به هافبک عراقی پرسپولیس فحاشی کنند. این درگیری باعث شد تا پای فتاحی به زمین چمن باز شود.

زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی به صورت ایستاده از جایگاه ویژه نظارگر بازی بود.

گل کامیابی نیا برای پرسپولیس باعث شد تا تشویق بی امان تراکتورسازان تبدیل به سکوت محض شود. در این میان خوشحالی یک پرسپولیسی که میان هواداران تراکتورسازی نشسته بود، باعث درگیری در بین هواداران حاضر در استادیوم شد و در نهایت دخالت مأموران انتظامی مانع از بروز اتفاقات بعدی شد.

مصدومیت رسن در دقیقه ۲۴ باعث شد تا هواداران تراکتورسازی به اتلاف وقت او و حرکت جوانمردانه اخباری مبنی بر بیرون زدن توپ، اعتراض کنند.

در دقیقه ۴۵ حرکت نکردن عالیشاه باعث شد تا بیرانوند نتواند ضدحمله‌ای را ترتیب دهد و در ادامه بین این دو بازیکن درگیری لفظی ایجاد شد. در ادامه داور مسابقه هم بیرانوند را با کارت زرد جریمه کرد تا او دیدار هفته بعد تیمش برابر ماشین‌سازی را از دست دهد.

پس از سوت داور، فحاشی هواداران تراکتورسازی علیه بیرانوند ادامه داشت اما سروش رفیعی او را دلداری داد.

در دقیقه ۴۹ پس از خطای شجاع خلیل‌زاده، جرج لیکنز به شدت به تصمیم داور مبنی بر ندادن اخطار به مدافع پرسپولیس اعتراض کرد.

اکبر ایمانی پس از مشخص شدن اینکه باید تعویض شود، از تصمیم لیکنز ناراحت شد و قصد بیرون آمدن از زمین را نداشت. او حتی با آذرنیا، سرپرست تیم، درگیری لفظی پیدا کرد.

در حالی که ۱۵ دقیقه تا پایان بازی مانده بود، تعداد زیادی از هواداران تراکتورسازی تصمیم به ترک ورزشگاه گرفتند.

گل اسماعیلی‌فر، سکوت ورزشگاه یادگار امام را پس از دقایق طولانی شکست و باعث شد تا هواداران تراکتورسازی بازهم از نارنجک استفاده کنند.

در هنگام تعویض امید عالیشاه، هواداران تراکتورسازی علیه او فحاشی کردند.

در دقیقه ۸۵ هنگام زدن ضربه کرنر اعلام شده به سود پرسپولیس، هواداران تراکتورسازی اقدام به پرتاب سنگ، بطری و اشیا دیگر به داخل زمین کردند.

در اواخر بازی نیمکت نشینان تراکتورسازی اعتقاد داشتند بیرانوند وقت بازی را تلف می‌کند و از این رو لیکنز و آذرنیا از داورخواستند تا کارت زرد دوم را به او نشان دهد.

پس از پایان بازی، بازیکنان پرسپولیس با اسکورت ویژه راهی رختکن شدند تا از پرتاب اشیاء مختلف آسیبی نبینند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه