English

بیژن طاهری:

اصلا شرایط استقلال بحرانی نیست

مربی استقلال گفت: به جرأت می گویم اصلاً شرایط استقلال بحرانی نیست. اتفاق خیلی خاصی نیفتاده و بازیکنان همه آماده دیدار برابر استقلال خوزستان هستند.

اصلا شرایط استقلال بحرانی نیست

به گزارش خبرگزاری موج،  بیژن طاهری مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل از دیدار برابر استقلال خوزستان گفت: قبل از هر صحبتی باید از وینفرد شفر تشکر کنم به خاطر زحماتی که برای استقلال کشید، او یک استقلالی به تمام معناست که قلبش با این تیم است. او یک مرد جنتلمن، دوست‌داشتنی و خوش قلب بود. از طرف خودم و کلیه اعضای تیم، از او تشکر می‌کنم و برایش آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.

وی از صحبت درباره تغییرات رخ داده در استقلال خودداری کرد و افزود: درباره بحث تغییرات مربی در استقلال باید بگویم که لطفاً این سوالات را فردا بعد از بازی از خود آقای مجیدی بپرسید. از من تنها در رابطه با بازی فردا سوال کنید که بتوانم پاسخگو باشم.

بازی سختی در پیش خواهیم داشت 

مربی استقلال در پاسخ به این پرسش که این روزها شرایط استقلال بحرانی است، چه نتیجه‌ای را برای تیم تان مقابل استقلال خوزستان پیش بینی می‌کنید، گفت: به جرأت می گویم اصلاً شرایط استقلال بحرانی نیست. اتفاق خیلی خاصی نیفتاده و بازیکنان همه آماده دیدار برابر استقلال خوزستان هستند. ما بازی این تیم را برابر نساجی آنالیز کردیم و متوجه شدیم استقلال خوزستان یک تیم بسیار جوان، دونده و خطرناک است و ما بازی سختی در پیش خواهیم داشت و نمی‌توانیم از پیش خود را برنده بدانیم.

طاهری در خصوص همکاری اش با باشگاه استقلال بعد از برکناری شفر، گفت: من تا دیروز در خدمت آقای شفر بودم و از امروز در خدمت آقای مجیدی هستم و تا پایان فصل با استقلال قرارداد دارم. در نهایت همه ما برای نام استقلال تلاش می‌کنیم و حالا ان‌شاءالله در این پنج بازی تلاش می‌کنیم تا تیم به موفقیت برسد.

مربی استقلال درباره دلیل کنار گذاشتن گادوین منشا از لیست استقلال تصریح کرد: منشا در مشهد بعد از اعلام ترکیب تیم، گفت که مریض هستم و نمی‌توانم. شاید اگر قبل آن می‌گفت، اتفاقی رخ نمی‌داد ولی چون بعد از اعلام ترکیب تیم این مسئله را گفت، فعلاً در اختیار باشگاه است.

طاهری ادامه داد: در همان بازی از ترکیب ۱۸ نفره خارج شد و دیروز هم آقای مجیدی تصمیم گرفت ایشان در اختیار باشگاه باشد. او در لیست ۱۸ نفره بود ولی از آن لیست خارج شد.

مربی استقلال در خصوص وضعیت الهیار صیادمنش هم گفت: چند روز پیش او در تمرین بود، متأسفانه سرماخوردگی شدیدی داشت و نمی‌توانست تمرین کند اما در مورد اینکه قرار است به ترکیه برود یا خیر من در جریان نیستم و این موضوع را باید از مدیران استقلال بپرسید.

بعید می دانم به قهرمانی برسیم

طاهری در پاسخ به این سوال که آیا استقلال می‌تواند با این شرایط به قهرمانی در لیگ فکر کرده و یا سهمیه لیگ قهرمانان را کسب کند، گفت: بعید می دانم به قهرمانی برسیم اما مطمئن باشید سهمیه لیگ قهرمانان را کسب خواهیم کرد تا ان شاءالله سال آینده آبی پوشان در لیگ قهرمانان حضور داشته باشند.

وی در مورد وضعیت قرارداد خودش و سایر اعضای کادر فنی گفت: قرارداد من و اشکان نامداری در پایان فصل به پایان خواهد رسید اما از وضعیت دستیاران خارجی شفر بی خبرم.

طاهری در پاسخ به این سوال که آیا دستیاران شفر بعد از این بازی به تمرینات خواهد آمد، گفت: سه دستیار خارجی استقلال با تیم قرارداد دارند و موظفند در تمرین حضور یابند زیرا آنها اخراج نشده اند.

مربی استقلال در مورد وضعیت روح الله باقری هم گفت: تا زمانی که شفر بود باقری در ترکیب استقلال حضور نداشت اما نمی دانم آیا مجیدی در بازی فردا از او استفاده می‌کند یا خیر.

وی در پایان گفت: با توجه به اینکه برای فرهاد مجیدی جلسه بسیار مهم و ناگهانی پیش آمده بود او نتوانست به این جلسه برسد و من از طرف ایشان از شما عذرخواهی می‌کنم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی