English

مصاحبه جنجالی‌ سیاوش یزدانی بعد از بازی با پرسپولیس/ نیاز ورود قوه قضاییه به اتفاقات جنجالی دیدار پرسپولیس و سپاهان

مدافع فیکس سپاهان گفت: پرسپولیسی ها برای بازی حساس مرحله نیمه نهایی جام حذفی به اصفهان و ورزشگاه نقش جهان مراجعه نکنند که در این غیر این صورت با حضورشان به نوعی خون به پا شده و جنگ واقعی با هواداران سپاهان ایجاد می شود.

مصاحبه جنجالی‌ سیاوش یزدانی بعد از بازی با پرسپولیس/ نیاز ورود قوه قضاییه به اتفاقات جنجالی دیدار پرسپولیس و سپاهان

به گزارش خبرگزاری موج، بعد از اتمام بازی جنجالی پرسپولیس و سپاهان در هفته بیست و هفتم لیگ برتر هجدهم فوتبال، سیاوش یزدانی، مدافع فیکس سپاهان در این مسابقه با قرار گرفتن مقابل خبرنگاران در اظهار نظری جنجالی اعلام کرد پرسپولیسی ها برای بازی حساس مرحله نیمه نهایی جام حذفی به اصفهان و ورزشگاه نقش جهان مراجعه نکنند که در این غیر این صورت با حضورشان به نوعی خون به پا شده و جنگ واقعی با هواداران سپاهان ایجاد می شود.  صحبتی به دور  از واقعیت که مطرح شدنش از سوی یک بازیکن، غیر  حرفه‌ای به نظر می‌رسد. به خصوص در فضای هواداری حال حاضر که یک سخن کوچک بر روی طرفداران تاثیر گذاشته و باعث عکس العمل آن ها خواهد شد.

حالا خبر می رسد که این صحبت یزدانی به دور از توجه باشگاه پرسپولیس نبوده و آنها واکنش تندی نسبت به مدافع سپاهان اتخاذ کرده اند. باشگاه پرسپولیس طی اظهار نظری رسمی اعلام کرد که از سیاوش یزدانی بابت مصاحبه جنجالی‌ای که اکثر رسانه ها ضبط کرده و آن را مستند دارند از طریق فدراسیون فوتبال، کمیته اخلاق و هم چنین  قوه قضاییه پیگیری کرده و به این ترتیب شکایتی علیه این بازیکن جوان مطرح کنند.

دو تیم سپاهان و پرسپولیس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی کشور خرداد ماه به میزبانی طرف اصفهانی برگزار می‌ شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه