English

مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا؛

گزارش بازی الاهلی عربستان و پرسپولیس/ الاهلی عربستان۲ پرسپولیس ۱

الاهلی عربستان و پرسپولیس در رقابت‌ های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ به مصاف هم رفتند.

گزارش بازی الاهلی عربستان و پرسپولیس/ الاهلی عربستان2  پرسپولیس 1

به گزارش خبرگزاری موج، دو تیم الاهلی عربستان و پرسپولیس در رقابت‌ های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۱۹ از گروه D  دوشنبه2 اردیبهشت ماه ساعت 20:00 به مصاف هم رفتند.

ترکیب پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، محمد نادری، سید جلال حسینی، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، مهدی ترابی، احمد نوراللهی، بشار رسن، علی علیپور و سیامک نعمتی

ترکیب الاهلی عربستان

محمد العویس، سعید المولد، محمد الفتیل، سانتوس، حسین عبدالغنی، دیاز، نوح الموسی، سلمان موشر، عبدالرحم غریب، جانینی، عمر السومه

نیمه نخست

دقیقه 4: ارسال از سمت چپ روی دروازه پرسپولیس می‌رفت ایجاد خطر کند ولی بیرانوند با خروج به موقع خود بالاتر از عمر سوما توپ را مال خود کرد.

دقیقه 7: مهدی ترابی بعد از حرکت تکنیکی در محوطه جریمه و کات بک او برای نعمتی با ضربه این بازیکن و برخورد به مدافع الاهلی فرصت مناسب گلزنی را از سرخپوشان گرفت.

دقیقه 11: حرکت تکنیکی نوراللهی و ضربه او از پشت محوطه جریمه دیگر موقعیت پرسپولیس را شکل داد که اینبار توپ از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 12: ارسال از سمت راست روی دروازه الاهلی با ضربه سر علیپور به شکل پاس برای سایر بازیکنان در محوطه جریمه فرستاده شد ولی مدافعان حریف توپ را دفع کردند.

دقیقه 14: شوت بازیکن پرسپولیس به صورت مدافع الاهلی برخورد کرد.

دقیقه 15: ضربه سومه روی پاس عبدالغنی به راحتی در اختیار بیرانوند قرار گرفت.

دقیقه 17: غریب در شش قدم پرسپولیس صاحب موقعیت شد که مدافعان و بیرانوند توپ را مهار کردند.

دقیقه 19: سید جلال حسینی توپ جانینی را مهار کرد.

دقیقه 25: بازیکن الاهلی، بشار رسن را با خطا متوقف کرد.

دقیقه 27: ضربه ایستگاهی از موقعیت مناسب چسبیده به خط محوطه جریمه با ضربه مهدی ترابی با اختلاف کمی راهی اوت شد.

دقیقه 29: خطای پنالتی در محوطه جریمه پرسپولیس رخ داد و عمر سوما پشت توپ قرار گرفت تا با یک ضربه محکم دور از دستان بیرانوند دروازه پرسپولیس باز شد.

دقیقه 40: ضد حمله پرسپولیس با تعلل سرخپوشان از دست رفت.

در نهایت نیمه نخست این دیدار با نتیجه یک بر صفر به سود الاهلی به پایان رسید.

نیمه دوم

دقیقه 47: پرسپولیس نیمه دوم را هجومی آغاز کرد و علیپور در یک موقعیت با یک استارت مدافعان حریف را از پیش رو برداشت و در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان الاهلی از زاویه نسبتاً بسته ضربه خود را به بیرون زد.

دقیقه 51: ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس با پاس زمینی برای علیپور همراه بود ولی ضربه محکم این بازیکن را گلر الاهلی به کرنر فرستاد.

دقیقه 56: ریباند ضربه ایستگاهی پشت محوطه برای الاهلی به سوما رسید و ضربه والی خطرناک این مهاجم را بیرانوند راهی کرنر کرد.

دقیقه 58: شجاع خلیل‌زاده با کارت زرد جریمه شد.

دقیقه 61: استارت مهدی شیری از سمت راست و دریبل مدافع حریف با پاس کات بک خوب او به علیپور همراه بود ولی مهاجم پرسپولیس یک فرصت دیگر را هم خراب کرد.

دقیقه 72: در حالی که بازی کمی افت کرده بود سیامک نعمتی در یک حرکت غافلگیر کننده یک بازیکن را از پیش رو برداشت و از پشت محوطه جریمه شوت زیبایی زد که گلر الاهلی به سختی توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 83: خطا پشت محوطه جریمه پرسپولیس  ضربه ایستگاهی در موقعیتی خوب در اختیار سوما قرار داد و این بازیکن به زیبایی هرچه تمام تر دروازه بیرانوند را با یک ضربه مستقیم باز کرد.

دقیقه 88: شوت سروش رفیعی از سمت چپ، با واکنش دروازه بان الاهلی راهی به دروازه نیافت و با دفع او همراه شد.

دقیقه 92: ضربه ایستگاهی اینبار برای پرسپولیس با ارسال خوب سروش رفیعی همراه بود و شجاع خلیل زاده با ضربه سر به زیبایی دروازه حریف را در آخرین دقایق باز کرد و اختلاف را به حداقل رساند.

و در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر یک به نفع الاهلی عربستان به پایان رسید.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه