English

برگزاری اولین جلسه کمیته فنی فدراسیون بدمینتون در سال ۹۸

اولین جلسه کمیته فنی فدراسیون بدمینتون در سال جاری (1398) به ریاست محمدرضا پوریا رییس فدراسیون و با حضور اعضای کمیته فنی امروز یکشنبه بیست و پنجم فروردین در محل فدراسیون برگزار شد.

برگزاری اولین جلسه کمیته فنی فدراسیون بدمینتون در سال 98

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، محمدرضا پوریا رییس فدراسیون بدمینتون در اولین جلسه کمیته فنی فدراسیون بدمینتون در سال جاری ضمن خوشآمدگویی و تبریک سال نو به اعضای کمیته فنی و آرزوی موفقیت روزافزون برای آنان، اظهار داشت: امید است که با همدلی و همکاری اعضای کمیته فنی بتوانیم برنامه های تدوین شده در تقویم سال جاری را به نحو مطلوبی به پایان برسانیم.

پوریا افزود: کمیته فنی مسوولیت مهمی را برعهده دارد ونظارت بر عملکرد بازیکنان در انتخاب آنان در مسابقات داخلی و برون مرزی ازاهداف  کمیته فنی می باشد. تلاش کمیته فنی در جهت ارائه راهکارها در پیشبرد اهداف فدراسیون بسیار با اهمیت است و از ویژگی مهمی برخوردار می باشد.

در ادامه این نشست فرشاد نصرتی دبیر فدراسیون گزارش عمکرد سال گذشته (1397) را ارائه نمود.

سپس اعضای کمیته فنی در مورد شرایط و نحوه برگزاری مسابقات داخلی، اردوها و نحوه گزینش نفرات جهت حضور در اردوهای تیم ملی، مسابقات بین المللی دهه فجر وهمچنین اعزام بازیکنان به مسابقات برون مرزی به گفت و گو پرداختند. سپس اعضای کمیته فنی در خصوص مسائل فنی مسابقات بحث و تبادل نظر کردند و در پایان این نشست هر یک از اعضای کمیته فنی نقطه نظرات خود را بیان نمودند.

اولین نشست اعضای کمیته فنی فدراسیون بدمینتون با جمع بندی مسائل مطرح شده به کار خود پایان داد. اعضای کمیته فنی فدراسیون بدمینتون متشکل از مرتضی مداحی، داریوش فروغی، علی اصغر امینیان، علیرضا الهاکی، ابوالفضل مهاجر بختیاری، محمود انصاری، حمید نسیمی، بهادر زکی زاده، فرشاد نصرتی، فریبا مددی، فریبا جلالیان و هما اسماعیلی هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه