English

برانکو:

پرسپولیس دیگر نباید به شرایط چهار سال قبل برگردد/ امید عالیشاه فعلاً در لیست ما نیست

سرمربی پرسپولیس گفت: چیزی که من را خوشحال می‌کند این است که شرایط نسبت به چهار سال قبل فرق می‌کند. آن زمان برای بقا می‌جنگیدیم و الان برای قهرمانی در آسیا بازی می‌کنیم. پرسپولیس دیگر نباید به شرایط چهار سال قبل برگردد.

پرسپولیس دیگر نباید به شرایط چهار سال قبل برگردد/ امید عالیشاه فعلاً در لیست ما نیست

به گزارش خبرگزاری موج، برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز تیمش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فلسفه کاری من طوری است که وقتی جایی می‌روم انگار می‌خواهم صد سال بمانم. چیزی که من را خوشحال می‌کند این است که شرایط نسبت به چهار سال قبل فرق می‌کند. آن زمان برای بقا می‌جنگیدیم و الان برای قهرمانی در آسیا بازی می‌کنیم. پرسپولیس دیگر نباید به شرایط چهار سال قبل برگردد.

وی در مورد شرایط تیمش برای دیدار با الاهلی گفت: همه بازیکنان سرحال و روی فرم هستند. در بازی با پیکان هم این موضوع را نشان دهیم. قطعاً بازی جالبی خواهیم داشت چرا که الاهلی هم شرایط خوبی دارد و بعد از تغییر سرمربی تیم را بهبود بخشیده اند.

برانکو در مورد مصدومیت شجاع خلیل زاده گفت: او مصدومیت جزئی دارد که امروز را استراحت دادیم تا شرایطش بهتر شود. بودیمیر هم همینطور. بیرانوند هم خواست به هموطنانش کمک کند و چون تا نیمه‌های شب درگیر بود امروز را استراحت کرد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد تنبیه انضباطی امید عالیشاه و اینکه ممکن است وی کنار گذاشته شود گفت: به خاطر مصاحبه‌ای که داشته است فعلاً در لیست ما نیست. ما بهترین تصمیم را در مورد او خواهیم گرفت. ما ۲۹ بازیکن داریم. در تمام دنیا ۱۱ بازیکن راضی هستند. چند نفر هم نیمه راضی هستند و بقیه هم طبیعتاً راضی نیستند.

برانکو ادامه داد: من همه بازیکنانم را دوست دارم. با کسی مشکلی ندارم. باید بررسی کنم و ببینم که یک لحظه چه کسی به دردم می‌خورد. این قوانین فوتبال است و الان سروش و ترابی و بشار هم فیکس نیستند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در مورد اینکه آیا با موفقیت‌های اخیر بازیکنانش روی ابرها هستند گفت: آنها حتی نزدیک به ابرها هم نیستند. الان تیم‌های سپاهان و استقلال و حتی پدیده هم شانس دارند. تکلیف سپاهان و تراکتورسازی که دیگر مشخص است. چیزی که مشخص است باید تا زمان سوت پایان آخرین بازی صبر کرد. بازیکنانم باید با تمام توان بازی کنند. چیزی که باید به عنوان بازیکن حرفه ای انجام دهند این است که بتوانند خوب تمرین کنند.

برانکو در پاسخ به این  که به نظر می‌رسد پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا کار سختی دارد و اگر نتواند الاهلی را ببرد کارش سخت خواهد شد گفت: وقتی قرعه کشی صورت گرفت می‌دانستیم که کار سختی داریم. السداز تیم ملی قطر قوی‌تر است. پاختاکور هشت بازیکن ملی پوش دارد و قهرمان کشورش است. الاهلی هم تیم خیلی خوبی دارد. با این حال ما مثل هر سال همان شوق قهرمانی را داریم. تا آخر این مرحله ۱۲ امتیاز دیگر باقی است. در گروه ما ۸ تا ۹ امتیاز برای صعود کافی است.

وی در مورد قضاوت‌هایی که برای تیمش صورت گرفته است گفت: هیچ وقت دنبال بهانه نبوده ام اما دیدید که ما چهار امتیاز را به خاطر قضاوت داوران از دست دادیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه