English

بازیکنان استقلال نقره داغ شدند

باقری بعد از پایان دربی مقابل خبرنگاران قرار گرفت و نسبت به مدیریت مدیرعامل باشگاه و همچنین عدم تهیه زمین مناسب برای تمرین انتقادات تند و شدیدی را به زبان آورد.

بازیکنان استقلال نقره داغ شدند

به گزارش خبرگزاری موج، باشگاه استقلال با نظر  سرمربی و مدیرعامل جرایم سخت و سنگینی برای این سه بازیکن در نظر گرفته است. موضوعی که می تواند محل اختلاف جدید بعد از شکست در دربی باشد. با اعلام باشگاه ایسما و پاتوسی به علت تخلف در رختکن و بر هم زدن آرامش تیم هر کدام مبلغ ۳ هزار دلار آمریکا جریمه شده‌اند. فرشید اسماعیلی هم به دلیل واکنش تند و همچنین ایجاد درگیری مبلغ ۵۰ میلیون تومان جریمه شده و باید آن را به باشگاه پرداخت کند. سه بازیکنی که در متن درگیری رختکن آبی‌ها بوده اند و حالا مورد تنبیه انضباطی و مالی باشگاه استقلال و وینفرد شفر قرار گرفته‌اند.

اما قضیه برای فرشید باقری متفاوت است. او  در هیچ کدام از درگیری ها حضور نداشته و به علت مصاحبه علیه امیرحسین فتحی تنبیه شده است. باقری  بعد از پایان دربی مقابل خبرنگاران قرار گرفت و نسبت به مدیریت مدیرعامل باشگاه و همچنین عدم تهیه زمین مناسب برای تمرین انتقادات تند و شدیدی را به زبان آورد.  این بازیکن نه تنها باید مبلغ ۵۰ میلیون تومان جریمه پرداخت کند بلکه از حضور در تمرینات تا اطلاع ثانوی محروم شده و حق همراهی استقلال را ندارد.

حکمی بی سابقه که ۴ بازیکن را نقره داغ کرده است و باید دید چه شوکی در استقلال به وجود می‌آورد. شاگردان شفر روز چهارشنبه برابر سایپا قرار می‌گیرند و به دنبال کسب برد و بازگرداندن روحیه از دست رفته قبل از جدال با الهلال عربستان هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه