English

دربی ۸۹ یا دربی ۹۰؟

عدم حضور استقلال در بازی سوپر جام باعث شده استقلالی ها این دربی را دربی 89 و پرسپولیسی ها این دربی را دربی 90 بدانند.

دربی 89 یا دربی 90؟

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، تا قبل از 29 تیر 1397 آمار بازی های پرسپولیس و استقلال بدون شک و شبهه ای مشخص بود. اما دیدار سوپر جام فوتبال ایران در سال 97 باعث شد آمار بازی های شهرآورد تهران با حرف و حدیث مواجه شود.

عدم حضور استقلال در دیدار سوپر جام و آمادگی پرسپولیس برای انجام این دیدار باعث شد سازمان لیگ پرسپولیس را به عنوان برنده سوپر جام اعلام کند.

این رای با اعتراض استقلالی ها مواجه شد و استقلال به کمیته استیناف شکایتی تنظیم کرد اما این اعتراض در ایران نتیجه ای نداشت و جام قهرمانی در سوپر جام به پرسپولیس داده شد.

استقلال با تنظیم شکایتی به دادگاه بین المللی CAS برای برگرداندن این رای اعتراض کرد و چندی پیش این دادگاه برگزار شد و حال دو تیم پرسپولیس و استقلال در انتظار رای دادگاه CAS هستند.

در صورتیکه دادگاه بین المللی CAS رای کمیته استیناف را تایید کند نتیجه بازی پرسپولیس و استقلال در سوپر جام همان 3 بر صفر به سود پرسپولیس ثبت خواهد شد و دربی 10 فروردین 98 دربی 90 لحاظ خواهد شد اما اگر رای دادگاه خلاف رای کمیته استیناف باشد این دیدار از آمار بازی های شهرآورد خارج خواهد شد و دربی فروردین 98 دربی 89 نام خواهد گرفت.

به گزارش موج، باید دید رای دادگاه CAS  چه خواهد بود تا بتوان آمار دربی های پایتخت را به طور دقیق اعلام کرد تا قبل از ارائه نظر دادگاه CAS این دربی دربی 90 بوده و دربی سوپر جام ایران 3 بر صفر به نفع پرسپولیس پایان یافته است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه