English

برانکو ایوانکوویچ؛

همیشه برای برد به زمین می‌رویم و اصرار به این کار داریم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: پرسپولیس همیشه مقابل استقلال، تراکتورسازی، السد و کاشیما هم برای پیروزی به زمین می‌رود و می‌دانیم کارمان ساده نخواهد بود.

همیشه برای برد به زمین می‌رویم و اصرار به این کار داریم

به گزارش خبرگزاری موج، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیم فوتبال پرسپولیس اظهار داشت: همیشه وقتی بحث دربی مطرح است، همه چیز خیلی خوب است. به جز انصاری و مصلح، عملاً همه‌ی بازیکنان ما سالم هستند. هنوز نمی‌توانیم روی ماهینی به عنوان بازیکن تیم اول حساب کنیم، اما جای خوشحالی است که تمریناتش را با تیم اصلی آغاز کرده است. از اولین بازی در سال جدید خوشحال هستیم. چون بهتر، قشنگ‌تر و زیباتر از دربی وجود ندارد.

برای من مهم نیست چه کسی دربی را قضاوت می‌کند

وی درباره قضاوت اشکان خورشیدی در دربی پایتخت گفت: برای من اصلاً مهم نیست که چه کسی می‌خواهد داوری کند و فقط بازیکنانم برایم مهم هستند. همه‌ی بازیکنان ما در تمام بازی‌ها، جوانمردی‌شان را نشان داده‌اند و فیرپلی بازی کردند. همه‌ی ما اینجا هستیم تا به بازیکنان کمک کنیم. نمی‌خواهم درباره داوری نظر بدهم و شما خبرنگاران بازی‌ها را آنالیز کنید.

هیچ دربی نمی‌تواند بد باشد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اظهارات خبرنگاری که گفت زمانی که سرخابی‌های پایتخت در صدر جدول حضور داشته‌اند، شاهد دربی دلچسب و پرگلی نبوده‌ایم، تصریح کرد: نمی‌فهمم چه می‌گویید! شاید فکر می‌کنید بازی باید با نتیجه 8 بر صفر تمام شود. نتیجه دربی همیشه نامعلوم است و همه می‌دانند چقدر دربی برای ما مهم است. هیچ دربی نمی‌تواند بد باشد، اما بازی نتیجه آن را مشخص می‌کند. ما و استقلال تلاش می‌کنیم تا بهترین بازی خود را ارائه کنیم.

اینکه لیگ تا پایان نامعلوم است برای فوتبال ایران بزرگ‌ترین برد محسوب می‌شود

خیلی وقت است که این اتفاق رخ نداده که ما در صدر جدول باشیم و برای حفظ صدر بجنگیم و استقلال نیز در رتبه دوم باشد، برانکو ضمن یادآوری این جمله خاطرنشان کرد: پس از بازی سپاهان مقابل ذوب‌آهن، ما در صدر جدول باقی ماندیم و اختلافی دو امتیازی با رده دوم جدول داریم. ابتدای فصل هم گفتم که لیگ تا پایان نامعلوم خواهد بود و این برای فوتبال ایران، هواداران و بازیکنان، بزرگ‌ترین برد محسوب می‌شود.

انتظار یک بازی جذاب را دارم

پس از سؤال خبرنگاری درباره عدم پرداخت دستمزد سرمربی پرسپولیس، وی گفت: استقلال تیم بسیار خوبی است، مربی بسیار باتجربه‌ای دارد که سابقه قهرمانی داشته است. انتظار یک بازی جالب دارم و چیزی که مرا خوشحال می‌کند، این است که ورزشگاه پُر خواهد بود.

همیشه برای برد به زمین می‌رویم و اصرار به این کار داریم

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا برای حفظ صدرنشینی به مساوی قناعت خواهد کرد یا خیر، اظهار داشت: این امکان وجود ندارد. پرسپولیس همیشه مقابل استقلال، تراکتورسازی، السد و کاشیما هم برای پیروزی به زمین می‌رود و می‌دانیم کارمان ساده نخواهد بود. نمی‌توان همیشه به پیروزی رسید و گاهی اوقات تیم برتر زمین، شکست می‌خورد. فوتبال برای همین این‌قدر جالب است. پرسپولیس همیشه برای برد به زمین می‌رود و اصرار به برد خواهد داشت.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه