English

نتایج شب سوم مقدماتی یورو ۲۰۲۰

تیم های ملی فرانسه و انگلیس در مقدماتی یورو 2020 مقابل حریفان خود به پیروزی پرگل رسیدند .

نتایج شب سوم مقدماتی یورو 2020

به گزارش خبرگزاری موج، تیم ملی فرانسه که میزبان ایسلند بود، موفق شد با نتیجه 4-0 این تیم را شکست داد. تنها 12 دقیقه از بازی سپری شده بود که ساموئل اومتیتی دروازه میهمان را باز کرد. روی ارسال کیلیان امباپه از سمت چپ بود که اومتیتی با ضربه سر، دروازه را باز کرد.

اما شاگردان دیدیه دشان برای رسیدن به گل دوم، تا دقیقه 68 منتظر ماندند تا اینکه الیویه ژیرو اختلاف را به دو گل افزایش داد. این بار روی ارسال بنجامین پاوارد از سمت راست بود که توپ با اشتباه دروازه بان ایسلند به ژیرو رسید و او هم دروازه خالی را به راحتی باز کرد.

در 15 دقیقه پایانی، خروس ها به دو گل دیگر رسیدند  تا یک پیروزی پرگل را جشن بگیرند. ابتدا در دقیقه 78، روی پاس در عمق آنتوان گریزمان، امباپه با دروازه بان ایسلند تک به تک شد و با یک ضربه مطمئن، کار را تمام کرد.

6 دقیقه بعد، این بار نوبت امباپه بود که در نقش گلساز ظاهر شد و پاس پشت پای دیدنی او را گریزمان با یک ضربه حساب شده، به گل چهارم تبدیل کرد تا فرانسه در دومین دیدارش در این رقابت ها، حریف را با چهار گل مغلوب کند.

تیم ملی انگلیس هم که میهمان مونته نگرو بود، علی رغم اینکه ابتدا از حریف عقب افتاد، در نهایت موفق شد با نتیجه 5-1 به پیروزی برسد. در دقیقه 17 بود که واشوویچ از به هم ریختگی خط دفاعی سه شیرها استفاده کرد و با یک ضربه دیدنی، دروازه جوردن پیکفورد را باز کرد.

اما این برتری تنها سیزده دقیقه پایدار بود و روی یک ضربه آزاد، ارسال دیدنی بارکلی را مایکل کین با یک ضربه سر قدرتمندانه تبدیل به گل تساوی کرد.

8 دقیقه بعد، خود بارکلی توانست انگلیس را پیش بیندازد. کالوم هادسون اودوی با یک حرکت خوب، مدافعان حریف را به هم ریخت و شوت او به سمت دروازه را بارکلی در میانه راه قطع کرد و گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

نیمه اول با همین نتیجه 2-1 به پایان رسید اما در نیمه دوم، بارکلی شب خوبش را تکمیل کرد و در دقیقه 59، گل دوم خودش و گل سوم انگلیس را به ثمر رساند. این بار روی حرکت استرلینگ، توپ با اشتباه مدافعان صربستان به بارکلی رسید و او هم با یک ضربه قدرتمندانه، دروازه را باز کرد.

برتری انگلیس بعد از این گل ادامه پیدا کرد و این تیم در دقیقه 71 به گل چهارم رسید. روی یک ضد حمله سریع بود که استرلینگ بعد از فرار از تله آفساید مدافعان حریف، با یک پاس در عرض، هری کین را صاحب موقعیت کرد و او با یک ضربه بغل پا، گل چهارم را به نام خود کرد.

اما این هم پایان کار نبود و انگلیس در دقیقه 80 به گل پنجم رسید. این بار روی پاس در عمق جوردن هندرسون، این رحیم استرلینگ بود که با دروازه بان حریف تک به تک شد و با یک ضربه راحت، کار را تمام کرد تا انگلیس در این دیدار خارج از خانه به یک پیروزی پرگل برسد.

اما پرتغال، مدافع عنوان قهرمانی یورو، در شبی که کریس رونالدو مصدوم شد، نتوانست صربستان را شکست بدهد. تنها 7 دقیقه از بازی سپری شده بود که خطای روی پاتریسیو روی دوشان تادیچ، صربستان را صاحب یک ضربه پنالتی کرد. خود تادیچ پشت ضربه قرار گرفت و برخلاف جهت حرکت پاتریسیو، کار را تمام کرد.

این نتیجه تا آخرین دقایق نیمه اول پابرجا بود تا اینکه دانیلو پریرا با یک حرکت انفرادی عالی از میانه زمین، با شوتی غیرقابل مهار، دروازه صربستان را باز کرد و کار را به تساوی کشید.

تلاش بازیکنان دو تیم برای رسیدن به گل های بعدی در نیمه دوم ثمری نداشت و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید. این دومین تساوی پرتغال در دومین دیدارش در مرحله مقدماتی است که می تواند کار شاگردان فرناندو سانتوس برای صعود را دشوار کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی