English

گریزمان به بارسلونا نمی رود

خواهر آنتوان گریزمان شایعات انتقال وی به بارسلونا را تکذیب کرده و گفته برادرش با باشگاه بارسلونا هیچ تماسی نداشته است.

گریزمان به بارسلونا نمی رود

به گزارش خبرگزاری موج، بعد از انتشار شایعاتی مبنی بر تماس آنتوان گریزمان با باشگاه بارسلونا و درخواست انتقال به آن باشگاه، خواهر گریزمان این شایعات را تکذیب کرد و گفت گریزمان تماسی با بارسا نداشته. درحالی که تنها مدت زمان اندکی از امضای قرارداد جدید آنتوان گریزمان با اتلتیکو مادرید می‌گذرد، در روزهای گذشته فوتبال اسپانیا با شایعه‌ای روبرو شد که بسیار عجیب و غریب به نظر می‌رسید. برخی اخبار حاکی از این بود که گریزمان که از شرایط خود در اتلتیکو ناراضی است با باشگاه بارسا تماس گرفته و از این باشگاه خواسته برای جذب او اقدام کنند. این شایعه واکنش‌های زیادی در دنیای فوتبال برانگیخت.

اما حالا خواهر آنتوان گریزمان این شایعات را تکذیب کرده و گفته برادرش با باشگاه بارسلونا هیچ تماسی نداشته است.

بعد از انتشار شایعات اخیر، بازار گمانه‌زنی درباره آینده گریزمان بسیار داغ شده و علاوه بر بارسلونا از منچستریونایتد به عنوان دیگر مقصد احتمالی او نام برده شده است.

اما مود گریزمان، خواهر آنتوان در گفتگو با نشریه فرانسوی اکیپ می‌گوید اخبار منتشرشده درباره ترک باشگاه اتلتیکو توسط برادرش شایعات محض بوده و به هیچ وجه واقعی نیستند.

خواهر گریزمان به اکیپ گفت:" شکی نیست که آنتونیو از حذف اتلتیکو از چمپیونزلیگ ناراحت است چرا که یکی از هدف‌هایش از تمدید قرارداد با اتلتیکو این بود که با این تیم در استادیوم خانگی‌اش قهرمان چمپیونزلیگ شود. اما سایر هم‌تیمی‌ها او، مربیان، مدیران باشگاه و هواداران اتلتیکو هم از این بابت ناراحت هستند و بین آنتونیو و آنها فرقی نیست".

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی