English

رئیس کمیته ملی المپیک:

المپیک ۲۰۲۰ را با قدرت نشانه گرفته‌ایم

صالحی امیری گفت: در سال 98 با شعار انسجام و وفاق درونی به سمت درخشش بیشتر در رویدادهای بین‌المللی حرکت می‌کنیم و المپیک ۲۰۲۰ را با قدرت نشانه گرفته‌ایم.

 المپیک ۲۰۲۰ را با قدرت نشانه گرفته‌ایم

به گزارش خبرگزاری موج، صالحی امیری خاطرنشان کرد: سال 97 سال درخشانی برای ورزش ایران در رویدادهای مختلف بود و اگر درخششی بود همه پیروز شدیم و هر جا هم ناکامی بود همه مقصر بودیم. از سلطانی فر درس گرفتم با صبر و تحمل به مسائل نگاه کنم. ما کمیته ملی المپیک را به نهادی برای تقابل با وزارت ورزش تبدیل نکردیم که خلاف اخلاق و اصول مدیریتی است و سعی کردیم یک همراه خوب باشیم.

 رئیس کمیته ملی المپیک اظهار کرد: در سال ۱۳۹۷ با محوریت وزیر محترم ورزش مثل یک خانواده کنار هم بودیم و تلاش کردیم از نفسانیات و مسائل حاشیه‌ای پرهیز کنیم. باور داریم ورزش یک خانواده بزرگ است و هر خانواده یک پدر دارد که سلطانی فر است و سایر اعضای خانواده باید در کنار هم هر کدام سهمی و مشارکتی را به عهده بگیرند.

وی تاکید کرد: باور داریم همه یک هدف مشترک داریم و برای رسیدن به این هدف همه باید تقدیر پذیر و دارای شفافیت در رفتار و کردار و عمل باشیم. باور داریم اخلاق هدف غایی در ورزش است و کسب مدال‌های قهرمانی بستری برای رسیدن به این هدف است. هدف متعالی ما فرهنگی و اجتماعی کردن ورزش و تصویر نشاط ملی است.

صالحی امیری گفت: در سال ۱۳۹۸ با شعار انسجام و وفاق درونی به سمت درخشش بیشتر در رویدادهای بین‌المللی حرکت می‌کنیم و المپیک 2020 را با قدرت نشانه گرفته‌ایم. آقای خسروی وفا و مجموعه کمیته ملی پارالمپیک همراه و هم‌نوا با ما حرکت کردند و باید این مجموعه بیش از پیش دیده و به آنها توجه شود. سرمایه‌های ورزش ایران همه در این سالن جمع هستند و بابت این سرمایه‌های ملی باید شکر نعمت کنیم.

وی در پایان گفت: در سال ۱۳۹۷ با وفاق و انسجام حداکثری میان وزارت ورزش ، کمیته ملی المپیک و پارالمپیک ورزش قهرمانی ایران کارنامه درخشانی داشته است. نقدپذیری، شفافیت، اخلاق محوری را سرلوحه کار خود قراردادیم. هدف متعالی ما توسعه رویکرد فرهنگی و اجتماعی در ورزش قهرمانی می‌باشد. وزیر محترم ورزش و تیم مدیریتی ایشان نقش بسیار مؤثری در این موفقیت‌ها داشتند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه