English

مورینیو به رئال نزدیک تر شد

ژوزه مورینیو به زودی به عنوان سرمربی موقت رئال مادرید منصوب می شود .

مورینیو به رئال نزدیک تر شد

به گزارش خبرگزاری موج، رسانه‌های مختلف اروپایی با ارائه گزارش‌های متعدد مدعی شدند که سانتیاگو سولاری، سرمربی فعلی رئال مادرید بعد از دیدار روز یکشنبه این تیم مقابل وایادولید در لالیگا از سمت خود برکنار شده و ژوزه مورینیو تا پایان فصل جاری به عنوان سرمربی موقت رئال منصوب خواهد شد.

گل  گزارش داد که مدیران ارشد رئال، فلورنتینو پرز و خوزه آنخل سانچس، روز پنج‌شنبه جلسه‌ای چهارساعته برگزار کرده و در آن تصمیم گرفته‌اند از ژوزه مورینیو به عنوان سرمربی تیم‌شان تا پایان فصل استفاده کنند. در این جلسه تصمیم گرفته شده که بازی روز یکشنبه مقابل وایادولید به عنوان آخرین بازی سولاری روی نیمکت رئال باشد.

گل می‌گوید استخدام مورینیو به این علت دائمی نخواهد بود که رئال همچنان امیدوار است بتواند زین‌الدین زیدان را برای بازگشت به این باشگاه و بدست گرفتن سکان هدایت کهکشانی‌ها در فصل آینده متقاعد کند.

زیدان چندی پیش به درخواستهای رئال پاسخ منفی داده ولی بر اساس بعضی شایعات، زیدان ممکن است در تابستان پیش رو تصمیم دیگری گرفته و هدایت رئال را بپذیرد.  اما بر خلاف زیدان، مورینیو در چند صباح اخیر، بارها چه به صورت علنی و چه در خفا، برای بدست گرفتن سکان هدایت مادرید ابراز علاقه کرده است.

گل می‌گوید مورینیو، زیدان و یواخیم لوو سه گزینه‌ای بودند که مدیران رئال مادرید در جلسه روز پنج‌شنبه خود درباره آنها بحث و تبادل نظر کردند اما با توجه به اینکه یواخیم لوو هم مثل زیدان دست‌کم تا تابستان پیش رو نمی‌توانسته به مادرید منتقل شود در نهایت تصمیم گرفته‌اند تا  آن زمان مورینیو را به عنوان سرمربی تیم‌شان انتخاب کنند.

تغییر و تحول سرمربی رئال به احتمال زیاد روز دوشنبه انجام خواهد شد و سرمربی جدید پیش از دیدار رئال مقابل سلتا ویگو تنها یک هفته زمان خواهد داشت. البته بعد از این بازی با توجه به وقفه‌ای که به دلیل بازی‌های ملی در رقابتهای باشگاهی پیش خواهد آمد، سرمربی جدید رئال فرصت خوبی برای پیاده‌سازی برنامه‌هایش خواهد داشت تا رئال بتواند 10 بازی باقی مانده تا پایان فصل لالیگا را به گونه‌ای متفاوت دنبال کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی