English

نتیجه بازی پاری سن ژرمن و منچستریونایتد/تئاتر رویاها در پاریس+فیلم خلاصه بازی

منچستر یونایتد در بازی برگشت مقابل پاری سن ژرمن توانست در یک شب رویایی به مرحله بعد لیگ قهرمانان اروپا صعود کند.

نتیجه بازی پاری سن ژرمن و منچستریونایتد/تئاتر رویاها در پاریس+فیلم خلاصه بازی

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری موج، از دور برگشت رقابت های مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دو تیم پاری سن ژرمن و منچستر یونایتد  در پاریس به مصاف هم رفتند.

بازی رفت این دو تیم که به میزبانی منچستر برگزار شده بود 2 بر صفر به نفع مهمان تمام شد تا اکثر کارشناسان تیم پاریسی را در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا ببینند.

بازی در پاریس با گل دقیقه 2 منچستر توسط لوکاکو شروع شد پس از آن تیم پاری سن ژرمن بازی را در دست گرفت و با حملات پرفشار خود توانست در دقیقه 12 با پاس ام باپه و گل برنات بازی را به تساوی بکشد.

منچستر در ادامه بازی در دقیقه 30 بار دیگر توسط لوکاکو به گل رسید.

منچستر یونایتد که با 10 مصدوم به این بازی آمده بود دقیقه 36 بیلی را به دلیل مصدومیت از دست داد تا تعداد مصدوم های این تیم به 11 نفر برسد.

پاری سن ژرمن در ادامه بازی توپ و میدان را در اختیار داشت و چندین موقعیت خوب گلزنی را از دست داد و شاگرادان سولشیر نیز چشم به ضد حملات دوخته بودند و زمین و میدان را به بازیکنان پاری سن ژرمن سپرده بودند.

در دقایق پایانی بازی، منچستر در یک حمله و شوت از راه دور سرنوشت تیم صعود کننده را تغییر داد. شوت بازیکن منچستر یونایتد با برخورد به بازیکن پاری سن ژرمن به بیرون رفت؛ داور بازی ابتدا کرنر اعلام کرد اما با اعلام داور VAR و تایید داور بازی پنالتی به نفع منچستر اعلام شد.

پنالتی را راشفورد وارد دروازه کرد و صعود منچستر یونایتد به مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را رقم زد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه