English

وعده وزیر ورزش برای تکمیل پروژه های نیمه تمام در دولت فعلی

وزیر ورزش و جوانان با اشاره به وجود پروژه های نیمه تمام ورزشی وعده داد که در دولت فعلی تمامی این پروژه ها تکمیل می شود.

وعده وزیر ورزش برای تکمیل پروژه های نیمه تمام در دولت فعلی

به گزارش خبرگزاری موج، مسعود سلطانی فر عصر امروز در جلسه مشترک با اعضای شورای عالی ورزش استان یزد، هیئت های ورزشی و تشکل های مردم نهاد استان یزد با اشاره به هم افزایی و تعامل خوبی که بین مسئولان و نمایندگان استان یزد وجود دارد، اظهار داشت: این هم افزایی به طور قطع در راستای حل سریعتر مشکلات و رفع نیازهای آن اثرگذار است.

وی افزود: نتایجی که ورزشکاران یزدی در رویدادهای مختلف ورزشی کسب کرده اند نیز نتایج خوب و قابل قبولی بوده که از مسئولان ورزش استان در این راستا قدردانی می کنیم.

سلطانی فر با بیان اینکه کشور ما اکنون در شرایط ویژه ای است، عنوان کرد: در حالی که ما در اثر تحریم های ناعادلانه و غیرقانونی آمریکا که با عهدشکنی از برجام بیرون رفتند، شرایط اقتصادی ویژه ای بر کشور تحمیل شد و عده ای درک صحیحی از این تحریم ها و آثار و تبعات آن دارند اما عده ای نیز به دنبال تسویه حساب های شخصی و حزبی و گروهی هستند.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: ما امیدواریم با درک صحیح از مسائل، بتوانیم به همدلی در برابر این فشارها و تحریم های ناعادلانه برسیم.

سلطانی فر تصریح کرد: همه شرایط و فشارهایی که در کشور شاهد آن بودیم، حاصل تحریم هاست و اگر افرادی موارد دیگری در این زمینه مطرح می شود، آدرس غلط به مردم می دهند اما ما کاملا امیدوار به آینده هستیم و با افتخار نسبت به گذشته همانطور که در بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب اعلام شد، ملت ایران ملتی قهرمان است و با همدلی و هماهنگی این شرایط ویژه و خاص را پشت سر خواهد گذاشت و گلیم خود را از آب بیرون خواهد کشید.

 

وی تاکید کرد: آینده از آن ما و ملتی است که همواره در تصمیم گیری ها اثرگذار بوده اند و این حمایت ها و همدلی ها ما را مصمم‌تر از گذشته با مردم و در کنار مردم به سمتی می برد که این گردنه های پر فراز و نشیب را پشت سر بگذاریم.

سلطانی فرد در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: در ۴۰ سال گذشته در زمینه ورزش کشور هم در زمینه سخت افزاری و هم نرم افزاری تحولات شگفت انگیزی ایجاد شده است و ۱۴ برابر رژیم گذشته فضاهای ورزشی ایجاد شده است.

وی همچنین ادامه داد: خانه های جوان نیز گسترش یافته و در ورزش قهرمانی تقریبا در هر رشته ای هفت تا ۱۰ برابر رژیم گذشته افتخار آفرینی داشته ایم به عنوان نمونه، بزرگترین آوردگاه ورزشی جهان، بازیهای المپیک از است که هر چهار سال یکبار با حضور نخبه ترین ورزشکاران جهان برگزار می شود و جمهوری اسلامی ایران که هشت دوره قبل و  هشت دوره بعد از انقلاب در این بازیها شرکت کرده و در مجموع ۲۰ مدال کسب کرده که تنها چهار مدال آن برای قبل از انقلاب بوده است.

سلطانی فر با بیان اینکه ورزش بانوان نیز تحولات بسیار زیادی داشته است، افزود: زنان در مسابقات بین المللی توانسته اند ۸۵۰ برابر رژیم گذشته مدال کسب کنند.

وی با اشاره به ۱۲ هزار پروژه نیمه کاره ای که در کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: برنامه ریزی ما این است که همه پروژه هایی که حداقل ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارند را در دو سال و نیم باقیمانده از دولت تدبیر و امید تکمیل و بهره برداری کنیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه