English

علی دایی؛

مقابل تراکتوسازی مستحق پیروزی بودیم

سرمربی تیم سایپا گفت: مقابل تراکتوسازی مستحق پیروزی بودیم.

مقابل تراکتوسازی مستحق پیروزی بودیم

به گزارش خبرگزاری موج، علی دایی در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر تراکتورسازی که با تساوی بدون گل به پایان رسید گفت: فکر کنم در این بازی مستحق پیروزی بودیم. هم در نیمه اول بهتر بودیم و هر در نیمه دوم از تراکتورسازی برتر بودیم. موقعیت خاصی به این تیم ندادیم.

سرمربی سایپا افزود: موقعیتی به تراکتورسازی که همه حریفان خود را در زمین‌شان حبس کرده بود ندادیم. اگر داور حق را می گرفت می توانستیم پیروز شویم.

وی درباره عملکرد داوری تصریح کرد: درباره صحنه های داوری باید بگویم بازیکن تراکتور در دقیقه آخر توپ را با دست برداشت. من نمی دانم و نمی فهمم چرا در زمین خودمان هم داور باید از تماشاچی بترسد. در صحنه ای دیگر سوکیتا بازیکن تراکتور با دستش توپ را هدایت کرد اما خطای بازیکن من را گرفت. روی کاشته ای که معین عباسیان زد من خودم واضح دیدم توپ به دست دفاع‌شان خورد. مثل آب خوردن به نفع تراکتور سوت زدند.

وی افزود: در بازی با داماش گل سالم ما را نمی گیرند. الان هم معلوم نیست داور کجاست. با داور کاری نمی کنند اما یک سال زحمت ما را هدر می دهند. تیمی که تمرین نکرده و مقابل تراکتورسازی رفته است اینگونه دچار اشتباه می شود.

سرمربی سایپا درباره ادعای سعید فتاحی که تمام سرمربیان لیگ برتری در جریان برنامه لیگ هستند اظهار داشت: من به هیچ جلسه کذایی که آقای فتاحی می گوید نرفتم. ایشان گفته تمام مربیان لیگ برتری بوده اند اما چنین چیزی نیست. شاید هم من مربی لیگ برتری نیستم و در دسته سوم هستم.

دایی افزود: ما باید نهم اسفندماه باز هم بازی کنیم. سپس باید دوباره یک هفته بعد بازی کنیم. مگر چه اتفاقی می افتاد اگر بازیمان را یک روز به تاخیر می انداختند؟! سعید فتاحی رفیقم است اما کاری که می کنید اشتباه است. وقتی برنامه ای برای تیم ملی نیست چرا چنین برنامه ریزی ای می کند. کاری می کنند که سایپا فرصت ریکاوری هم نداشته باشد. من نهایتا برای بازیکنانم در نوروز دو سه روز استراحت می دهم. برنامه ریزی به ضرر سایپا است و داوری هم که اینگونه است.

دایی خاطرنشان کرد: موضوع این است که برنامه ریزی منطقی نمی کنند. تمام زحماتمان بر باد رفت. در اواخر فروردین هم برنامه ریزی طوری است که می توانستند تغییر دهند. اما اینگونه نیست.  اقای شفر که می گوید در جلسه مدنظر فتاحی نبوده است. اقای برانکو هم که گویا همین را گفته اند. پس کدام تیم های لیگ برتری در جلسه برنامه ریزی بوده اند که ما نبودیم.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه