English

۱۸ بوکسور از سوی کادر فنی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

کادر فنی تیم ملی جوانان بوکس نفرات برتر هر وزن را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

18 بوکسور از سوی کادر فنی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

به گزارش خبرگزاری موج، پس از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی جوانان در دو روز و حضور 63 بوکسور جوان از سراسر کشور در رقابت‌های انتخابی، 18 بوکسور به اردوی تیم ملی دعوت شدند.  امید رشید به عنوان سرمربی و جاسم دلاوری و مسعود شیبانی به عنوان مربیان تیم ملی نفرات ذیل را جهت حضور در اولین اردوی تیم ملی جوانان کشور دعوت کردند. همچنین خانی مشاور طرح و برنامه تیم ملی و دکتر ولی الله صالح نیا مربی بدنساز و مشاور تغذیه تیم ملی جوانان در نخستین دوره اردوی تیم ملی جوانان حضور پیدا خواهند کرد.

شایان ذکر است نخستین اردوی تیم ملی جوانان بوکس از تاریخ سوم لغایت بیست وسوم اسفندماه در کمپ تیم‌ ملی بوکس واقع در مجموعه ورزشی انقلاب تهران برگزار خواهد شد.

محمدرضا اردشیری از بوشهر، علی آبروان از گلستان، پوریا عبدالمالکی از تهران، رامین بابالو از کردستان، امیرحسین دولتی   گیلان، محمدحسین احسانی از تهران، امیررضا شکاری از مازندران، فرهاد مرادی از اردبیل، اشکان سلیم از توابع تهران، امیرمهدی  کرمی از کرمانشاه، دانیال ظهیری از گیلان، امین مجنونی از آذربایجان شرقی، امیرحسین کرمی از کرمانشاه، علی حیدرزاده از آذربایجان شرقی، رضا کریمی از توابع تهران، ساسان حسینی از کردستان، محمدرضا بهرامی آز چهارمحال و بختیاری و امیرحسین طالشی از مازندران نفرات دعوت شده هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه