English

جوکوویچ جایزه لاروس ۲۰۱۹ را برنده شد

برندگان جایزه لاروس 2019 در بخش‌های مختلف معرفی شدند.

جوکوویچ جایزه لاروس 2019 را برنده شد

به گزارش خبرگزاری موج، مراسم معرفی برترین‌های ورزش جهان در سال 2018 با عنوان لاروس 2019  در موناکو برگزار شد و بهترین‌های ورزش جهان در بخش های هفت‌گانه مشخص شدند.

در بخش معرفی بهترین ورزشکار مرد نواک جوکوویچ  تنیسور مطرح صربستانی جایزه را به خود اختصاص داد. عنوان بهترین ورزشکار زن به سیمونه بیلز  آمریکایی که در رشته ژیمناستیک فعالیت می کند، رسید. در بخش معرفی بهترین تیم سال 2018 تیم ملی فوتبال فرانسه توانست جایزه لاروس را از آن خود کند. در بخش جایزه پیشرفت غیر منتظره سال «نائومی اوساکا» تنیسور زن ژاپنی جایزه را به خود اختصاص داد. جایزه ویژه مربوط به «بازگشت سال» به «لیندسی وون» اسکی‌باز مطرح آمریکایی رسید.  همچنین ورزشکار معلول برتر سال به هنریتا فارکاسووا اسکی‌باز کشور اسلواکی رسید.

در بهترین معرفی بهترین ورزشکار رشته‌های پرخطر و هیجان‌انگیز «کلو کیم» آمریکایی در رشته اسنوبرد توانست بالاتر از سایرین قرار بگیرد.

همچنین «ژیا بویو» کوهنوردی مطرح چینی توانست جایزه بهترین لحظه ورزشی سال را به خود اختصاص بدهد. آرسن ونگر  سرمربی سابق تیم فوتبال آرسنال را نیز جایزه «یک عمر دستاورد ورزشی» را از آن خود کرد و از وی تقدیر شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی