English

برگزاری مرحله دوم استعدادیابی تیم ملی جوانان

مرحله دوم استعداد یابی تیم ملی جوانان زیر نظر سیروس پورموسوی برگزار شد.

برگزاری مرحله دوم استعدادیابی تیم ملی جوانان

به گزارش خبرگزاری موج، دور بعدی تمرینات تیم ملی جوانان از 2 تا 7 اسفند در شهر شوش برگزار می شود و کادر فنی تیم ملی جوانان طی سه مرحله 139 بازیکن را تست خواهند کرد. هر گروه دو روز در تمرینات تیم ملی جوانان حاضر خواهند بود. بعد از پایان استعداد یابی تمرینات تیم ملی جوانان با حضور نزدیک به 25 بازیکن گزینش شده سر و شکل جدی به خود خواهد گرفت.

اسامی 139 بازیکن دعوت شده به اردوی تیم ملی جوانان در اردوی شوش در سایت فدراسیون فوتبال منتشر شده است. این تیم برای بازی های مقدماتی جام ملت های آسیا آماده می شود که شهریور ماه شاهد برگزاری آن خواهیم بود. اگر چه  تیم ملی جوانان حضور در جام جهانی زیر 20 سال در سال 2017 را به همراه امیر حسین پیروانی در کارنامه دارد اما آخرین بار در بازی های مقدماتی جام ملت ها با مربیگری فرهاد پورغلامی حذف شد و موفق به حضور در مرحله پایانی جام ملت ها و کسب سهمیه جام جهانی زیر 20 سال در سال 2019 نشد.

گفتنی است شروع تیم ملی جوانان در بازی های مقدماتی جام ملت ها با بازیکنان زیر 18 سال است. تیم ملی جوانان در صورت صعود با بازیکنان زیر 19 سال در جام ملت ها حاضر می شود و در صورت کسب سهمیه حضور در جام جهانی با بازیکنان زیر 20 سال به میدان می رود و این به این خاطر است که این بازی ها در فاصله زمانی یک سال برگزار می شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی