English

دیدار پوتین با اعضای تیم کشتی آزاد روسیه

ولادیمیر پوتین در اردوی آماده سازی تیم کشتی آزاد روسیه که در شهر سوچی در حال برگزاری است، حاضر شد.

دیدار پوتین با اعضای تیم کشتی آزاد روسیه

به گزارش خبرگزاری موج، در این دیدار مامیاشویلی رئیس فدراسیون کشتی روسیه اظهار داشت: تیم‌های ما هم اکنون در اردوی آماده سازی حضور دارند و برای مسابقات پیش رو آماده می‌شوند در دیدار با پوتین مسائل کلیدی توسعه کشتی مطرح شد که یکی از آنها ساخت کمپ‌های آماده سازی از جمله در قفقاز روسیه بود.

جامبولات تدیف سرمربی تیم کشتی آزاد روسیه نیز در این دیدار با تشریح برنامه‌های این تیم برای حضور در رقابت‌های قهرمانی اروپا، جام جهانی، بازی‌های اروپایی و رقابت‌های جهانی کشتی گفت: از شما سپاسگزارم که دائماً به ما توجه دارید و این دیدار در بالاترین سطح برگزار شد، حضور شما در اردوهای ما باعث انگیزه برای ورزشکاران خواهد بود و راه را برای پیروزی‌های جدید باز می‌کند.

عبدالرشید سعدالله‌یف قهرمان جهان و المپیک نیز در مورد این دیدار گفت: دیدار با پوتین در بالاترین سطح برگزار شد وی از ما پرسید برای چه مسابقاتی تمرین می‌کنید و ما گفتیم برای جام جهانی، رقابت‌های قهرمانی اروپا و در نهایت المپیک. من به عنوان کاپیتان تیم خوش شانس بودم که با پوتین صحبت کردم و ما به وی توضیح دادیم که همراه با تیم فرنگی در رقابت‌های جهانی صاحب ۱۰ مدال طلا شدیم و وی برای ما آرزوی موفقیت کرد و گفت که کار سختی در پیش رو داریم اما او در کنار ما هست و ما نیز لذت بردیم که در کنار رئیس جمهور کشورمان بودیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه