English

هفته هفدهم لیگ برتر هجدهم فوتبال؛

گزارش بازی پرسپولیس و فولاد/ پرسپولیس ۱ فولاد ۲

تیم های فولاد خوزستان و پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر هجدهم فوتبال ایران به مصاف هم رفتند.

گزارش بازی پرسپولیس و فولاد/ پرسپولیس 1   فولاد 2

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، تیم های فولاد خوزستان و پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر هجدهم فوتبال ایران از ساعت 15:15 در استادیوم غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند.

ترکیب پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، محمد نادری، شایان مصلح، مهدی شیری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نورالهی، مهدی ترابی، سیامک نعمتی، سروش رفیعی و علی علیپور

ترکیب فولاد:

ناصر سالاری، فرزاد جعفری، ایوب والی، عارف آقاسی، سیامک کوروشی، عارف غلامی، میثم دورقی، رضا میرزایی، حسن بیت‌ سعید، مهدی زبیدی، لوسیانو پریرا

نیمه نخست:

دقیقه 3: حرکت بازیکن فولاد پشت سر مدافعان پرسپولیس با ضربه رضا میرزایی وارد دروازه بیرانوند شد که پرچم کمک داور، خوشحالی افشین قطبی و بازیکنان فولادی را به دلیل آفساید ناکام گذاشت.

دقیقه 11: حرکت مهدی ترابی در محوطه جریمه فولاد و ضربه زمینی این بازیکن به خوبی توسط سالاری مهار شد تا این فرصت خوب از دست شاگردان برانکو برود.

دقیقه 14: حرکت تکنیکی مهدی ترابی پشت محوطه جریمه با خطای میثم دورقی همراه شد تا کرمانشاهی بازیکن فولاد را با یک کارت زرد همراه کند.

دقیقه 23: لوسیانو پریرا در محوطه شش قدم صاحب موقعیت خوبی برای شوتزنی شد که ضربه اش با تکل دیدنی سیدجلال حسینی بلاک شد تا دروازه پرسپولیس نجات یابد.

دقیقه25:فولاد در دقیقه 25 مزد حملاتش را گرفت و با ضربه مهدی زبیدی به گل اول رسید.

دقیقه 32: ضربه دیدنی زبیدی در آستانه ورود به دروازه اینبار توسط بیرانوند و واکنش او راهی کرنر شد.

دقیقه 37: حرکت فرزاد جعفری با تکل شایان مصلح سودی برای فولاد نداشت و داور اعلام ضربه کنار دروازه کرد که با اعتراض تندی از جعفری مبنی بر کرنر همراه شد که داور مدافع فولاد را با کارت زرد جریمه کرد.

دقیقه 44: احمد نوراللهی شوت زد که با اختلاف به بیرون رفت.

در پایان نیمه نخست یک دقیقه وقت اضافه اعلام شد.

دقیقه 47: محمد نادری روی رضا میرزایی پنالتی کرد و لوسیانو پریرا گل دوم را به ثمر رساند.

در نهایت نیمه نخست بازی با نتیجه دو بر صفر به نفع فولادی ها به پایان رسید.

دقیقه 58: ماریو بودیمیر در اولین دقیقه حضورش یک فرصت مناسب در محوطه جریمه شکل داد که ضربه نوراللهی با برخورد به مدافع فولاد تبدیل به کرنر شد.

دقیقه 64: توپگیری مناسب از نوراللهی و ارسال او برای کامیابی نیا با ضربه مناسبی از این هافبک پیش تاخته همراه نشد تا سالاری به راحتی آن را روی خط دروازه مهار کند.

دقیقه 75: حرکت بودیمیر به داخل محوطه جریمه و پاس کوتاه او برای علیپور با ضربه مناسبی همراه نشد و در ادامه بار دیگر علیپور توپ خود را در منطقه مناسب برای نوراللهی فرستاد که ضربه این بازیکن راهی به دروازه نیافت. بازیکنان فولاد به شدت اعتقاد به آفساید بودیمیر داشتند و این مساله در نهایت با اخراج ابراهیم میرزاپور از روی نیمکت همراه شد.

دقیقه 85: پرسپولیس گل نخست را به ثمر رساند و کمال کامیابی نیا با ضربه سر دروازه شاگردان قطبی را باز کرد.

دقیقه 88: ارسال از احمد نوراللهی فرصت خوبی نصیب عالیشاه کرد که این بازیکن در آستانه دروازه و در زاویه بسته نتوانست ضربه مناسبی بزند و فرصت از دست رفت.

و در نهایت این دیدار با نتیجه دو بر یک به نفع شاگردان افشین قطبی به پایان رسید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی