English

احتمال پیدا شدن جسد امیلیانو سالا بیشتر شد

تیم جستجو خصوصی که توسط خانواده امیلیانو سالا برای پیدا کردن او و هواپیما ناپدید شده استخدام شده بود، موفق شد لاشه هواپیما و یک جسد در داخل آن پیدا کند.

احتمال پیدا شدن جسد امیلیانو سالا بیشتر شد

به گزارش خبرگزاری موج، جسد پیدا شده هنوز شناسایی نشده و باید منتظر تست‌های DNA باقی ماند تا مشخص شود که آیا جسد پیدا شده متعلق به امیلیانو سالا است یا خلبان هواپیما. تنها سالا و خلبان در هواپیما حضور داشتند و این هواپیما که بیشتر برای تبلیغات مورد استفاده قرار می‌گرفت، روی کانال مانش دچار سانحه شد و سقوط کرد. مهاجم آرژانتینی پس از انتقال 15 میلیون پوندی به سمت ولز در پرواز بود تا به باشگاه جدیدش، کاردیف سیتی بپیوندد. او با هم تیمی‌های سابقش پیش از پرواز  خداحافظی کرد و سپس فرانسه را به مقصد بریتانیا ترک کرد.

هوراسیو سالا، پدر او در این رابطه گفت:" ما امیدواریم که بتوانیم هر چه زودتر امیلیانو را پیدا کنیم تا متوجه شویم چه اتفاقی افتاده یا حداقل تا حدودی خیالمان راحت شود."

پدر سالا همچنین تایید کرد که هم تیمی‌های سابق امیلیانو، مبلغی را جمع آوری کردند تا این جستجو ادامه پیدا کند زیرا بسیار هزینه بر بوده است.

جستجوی ابتدایی توسط پلیس محلی، پس از 4 روز متوقف شد و خانواده سالا با جمع آوری پول به جستجوها به صورت خصوصی ادامه دادند."

دیوید میرنز، رئیس تیم جستجو گفت:" کار ما تمام شده است. از این به بعد، کار با سازمان سوانح هوایی است که در موضوع را بررسی کند. مسافت زیادی را طی کرده ایم و تنها چیزی که به آن فکر می‌کنم، خانواده ها هستند. این کاری بود که آنها از ما خواستند و ما هم به چیزی که در پی اش بودیم رسیدیم. اتفاقی بسیار تراژیک و تلخ است ولی حداقل سوالاتی که در ذهن بسیاری باقی مانده بود، پاسخ داده شد."

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی