English

صاحب نظران فوتبال در واکنش به خبر "در صف ایستادن زیدان و مورینیو"؛

وزارت ورزش در انتخاب مربی نقشی ندارد! / در مورد فوتبال کشور فدراسیون تصمیم‌گیرنده است

در جریان سنگی که روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان در چاه انداخته برخی مسئولان ورزشی هم هم با اظهار نظر خود، اعلام خبر در صف قرار گرفتن بزرگان فوتبال جهان برای امر مربیگری تیم ملی کشورمان را غیر حرفه ای توصیف کردند!

وزارت ورزش در انتخاب مربی  نقشی ندارد! / در مورد فوتبال کشور فدراسیون تصمیم‌گیرنده است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، چندی پیش مازیار ناظمی با انتشار خبری در واکنش به خداحافظی کارلوس کی روش در شبکه های اجتماعی، مدعی شده بود که چهره های برجسته ای چون کلینزمن، زیدان و مورینیو در صف مذاکره با فوتبال ایران هستند!

هر کس که کوچکترین آشنایی با فوتبال داشته باشد از جنجالی که مازیار ناظمی در راس روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان، برپاکرد، یقین حاصل میکند که این خبر حکایت تمثیل سنگ بزرگی است که نشانه نزدن است!

با این حال صبح امروز رضا رشید پور در برنامه صبحگاهی حالا خورشید که روی آنتن شبکه سوم سیما رفته بود، با نقل خاطره ای، پاسخ این عرض اندام غیر حرفه ای  را داد.

ضمن آنکه امیررضا واعظ آشتیانی مدیرعامل پیشین استقلال در گفت و گو با رادیو جوان در این خصوص گفت: بعد از آنکه کلمبیا اعلام کرد دنبال کی روش است، وزارت ورزش هول شد و برای اینکه دست پیش بگیرد و بگوید با افراد بزرگی وارد مذاکره شده ایم، این اسامی را به عنوان جایگزین کی روش مطرح کرد.

این چهره ورزشی خاطر نشان کرد: مسئولان وزارت ورزش اگر این کار را کرده اند، خواسته اند به کی روش بگوید بهتر از تو را وارد گردونه مذاکره کرده ایم. اما این کار وزارت ورزش، حرف های کی روش را تایید کرد.چرا که کی روش قبل از جام ملت ها از وزیر ورزش گلایه و ادعا کرد که وزارت ورزش مذاکراتی با گزینه های دیگر داشته است. وزارت سکوت کرد. این نشان می دهد کی روش درست تحلیل کرده بود و این کار وزارت غیر حرفه ای بوده است.

واعظ آشتیانی تاکید کرد: از کی روش دفاع نمی کنم ولی به عمل نگاه می کنم. وقتی بحث کلمبیا با کی روش چه از طریق خودش چه از راه های دیگر رسانه ای شد، سرمربی تیم ملی به صورت حرفه ای تاکید کرد که بعد از جام ملت ها مذاکره می کند ولی چون دوستان ما (وزارت ورزش) نگاه حرفه ای ندارند، خودشان را با دست خودشان به مسائلی متهم می کنند که جبرانش سخت است.

این در حالی است که محمدرضا داورزنی معاون وزیر ورزش در رویکردی کاملا مخالف با ناظمی در گفت و گو با رسانه ها برای چندمین بار تاکید کرده بود که این وزارتخانه هیچ دخالتی در امور فدراسیون ها نخواهد داشت و در مورد فوتبال کشور فدراسیون تصمیم‌گیر اصلی است. بنابراین وزارت ورزش نمی تواند در انتخاب مربی نقشی داشته باشد!
ای کاش روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان بجای دخالت در اموری که هیچ نقش و حقوقی در آن ندارد، به امور مربوط به روابط عمومی بپردازد و اقل کم تماس های رسانه ها را پاسخ دهد. حجت موجه این ادعا، تماس بی پاسخ چندین باره خبرنگار خبرگزاری موج با  روابط عمومی چراغ خاموش وزارت ورزش و جوانان برای ارتباط با این حوزه است.  در صورت نیاز قابل پی گیری و ارائه است!

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه