English

برای پرچم کشورم می‌میرم/ تاریخ‌سازی خواهیم کرد

علیرضا جهانبخش در مصاحبه با سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا ابراز داشت: ایران در نیمه‌نهایی مقابل ژاپن بازی می‌کند و تمام تلاش خود را برای اطمینان از کسب عنوان قهرمانی آسیا به کار می‌بندد.

برای پرچم کشورم می‌میرم/ تاریخ‌سازی خواهیم کرد

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، تیم ملی ایران امروز در چارچوب مسابقات جام ملت‌های آسیا در مرحله نیمه‌نهایی به مصاف ژاپن می‌رود. بازیکنان تیم ملی ایران در این دوره با همدلی و تلاش توانسته‌اند عملکرد خوبی را به نمایش بگذارند و امید مردم را برای قهرمانی کشورمان در این جام بازی به بازی افزایش دهند.

مقدمه‌ی کوتاه مصاحبه‌ با «علیرضا جهانبخش» که سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا منتشر کرده را در زیر بخوانید.

علیرضا جهانبخش

علیرضا جهانبخش اولویت‌های خود را پس از موفقیت در تیم‌های «برایتون» و «آلبیون»، تاریخ‌سازی و کمک به تیم ملی ایران در مرحله نیمه‌نهایی _که برای نخستین بار برای این نسل از بازیکنان اتفاق می‌افتد_ می‌داند.

ایران در نیمه‌نهایی مقابل ژاپن بازی می‌کند و تمام تلاش خود را برای اطمینان از کسب عنوان قهرمانی آسیا به کار می‌بندد.

گل‌های «مهدی طارمی»، «سردار آزمون»  و «کریم انصاری‌فرد» در روز پنج‌شنبه در ابوظبی و در مقابل چین باعث افزایش روحیه‌ی تیم ایران شده و جهانبخش اطمینان دارد که او و هم‌تیمی‌هایش می‌توانند سریال پیروزی‌های خود را ادامه دهند.

جهانبخش که به خاطر مصدومیت دو بازی اول تیم خود را از دست داد، گفت: احساس بسیار خوبی داریم و این برایمان یک رؤیاست که تا جایی که می‌توانیم در این جام بمانیم.

وی با اشاره به اینکه ما می‌دانیم که یک تیم بسیار خوب داریم اضافه کرد: ما از حمایت همه ایرانیان چه در ایران و چه سایر نقاط دنیا برخورداریم که این موضوع به ما انگیزه‌ی بیشتری می‌دهد تا بتوانیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

این بازیکن تیم ملی ایران ادامه داد: از طرفی می‌دانیم که مثل همیشه انتظارات از ما بسیار بالاست زیرا بازیکنان بسیار خوب و باکیفیتی داریم و ترکیب تجربه و جوانی از ما یک تیم خوب ساخته است.

جهانبخش اضافه کرد: همان‌طور که همیشه سرمربی‌مان می‌گوید؛ ما همه‌چیز را تیمی انجام می‌دهیم، ما ستاره نداریم و به این دلیل است که تیم بهتری داریم و امیدوار هستیم بتوانیم درنهایت قهرمان این جام شویم.

وی بابیان اینکه ژاپن تیم خوبی است، تصریح کرد: ما باید برای بازی با ژاپن آماده شویم و امیدواریم بتوانیم تاریخ‌ساز باشیم.

بازیکن تیم ملی ایران پنالتی زودهنگام در بازی عمان را غافلگیرانه توصیف کرد و گفت: بدترین اتفاق برای ما لحظه اعلام پنالتی زودهنگام در بازی با عمان بود اما «علیرضا بیرانوند» با حرکت شجاعانه و هوشمندانه خود دست «احمد مبارک» را خواند و نقشه‌ی او را نقش بر آب کرد و باعث شد ایران آن بازی را نیز بدون گل خورده با نتیجه 2 بر صفر به پایان رساند.

جهانبخش با اشاره به پیروزی روحیه‌بخش تیم ملی ایران در مقابل چین، گفت: در بازی با چین ضمن اینکه نگذاشتیم آن‌ها موقعیت گل ایجاد کنند در نیمه اول دو گل زدیم؛ این گل‌ها کار را برای ما آسان‌تر کرد و پس‌ازآن سعی کردیم بازی را کنترل کنیم و درنهایت گل سوم آبی بر آتش بود و کار را تمام کرد.

وی بابیان اینکه ما به‌عنوان یک تیم منسجم، عالی کارکرده‌ایم، گفت: شاهد این موضوع عملکرد عالی تیم ملی ایران است. ما از شروع این جام این موضوع همیشه برایمان مهم بوده که ابتدا بازی را کنترل و سپس گل بزنیم.

تیم ملی

جهانبخش از روند بهبود مصدومیتش اظهار رضایت کرد و بیان داشت: بازی با چین بازی سومی بود که برای تیم ایران انجام دادم و بسیار خوشحالم که به تیم بازگشته‌ام. صادقانه بگویم، اهمیتی ندارد که بازی کنم یا فقط از راه دور تیم را حمایت نمایم. هر زمان که بتوانم برای پرچم کشورم بازی کنم، تمام تلاشم را بکار می‌بندم و حتی برای پرچم کشورم می‌میرم.

لازم به ذکر است که آخرین حضور جهانبخش در بازی 68 دقیقه طول کشید که با «سامان قدوس»، بازیکن 25 ساله تیم ایران تعویض شد تا به بهبود مصدومیتش کمک کند.

آیا این خبر مفید بود؟
مترجم: ع.قاطع البحر
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه