English

ادامه ضعف عملکردی صدا و سیما در تولید برنامه های جام ملت های آسیا ۲۰۱۹

صحبت های جواد خیابانی در آنتن زنده صدا و سیما تکذیب شد/رفتار احساسی جایی در تلویزیون ندارد

جام ملت های آسیا 2019 برای تیم ملی ایران و به خصوص رسانه های ایرانی با حواشی زیادی همراه بوده است و تازه ترین حاشیه حول جواد خیابانی می چرخد.

صحبت های جواد خیابانی در آنتن زنده صدا و سیما تکذیب شد/رفتار احساسی جایی در تلویزیون ندارد

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال دیروز در گفتگو با وزارت ورزش و جوانان با اشاره به حقوق کارلوس کی روش اعلام کرد: حقوق سرمربی تیم ملی فوتبال ایران را پرداخت خواهیم کرد و ان‌شاءالله به زودی این موضوع هم انجام خواهد شد.

این در حالیست که جواد خیابانی در برنامه 27 دی 1397 در واکنش به صحبت های کارلوس کی روش در آنتن زنده شبکه ورزش با لحنی تند و همراه با بغض گفته و بود: مردم ما آقای کیروش عزیز دوست داریم و الان من در مقام قضاوت نیستم و فقط نقش راوی درد دل مردمی هستم که شب و روز باهاشون صحبت می کنم؛ این مردم شاید نون شب نداشته باشند، البته دارند و شما می گویید ندارند اما هر آنچه که دارند با همسایه خود تقسیم می کنند. شما چه کار کردید؟ خبر دارم که 900 هزار دلار نقدا فقط به خاطر این 6 ماه پول نقد دریافت کرده اید. نوش جونتون بگیرید حقتون هم هست. تو چه مقامی هستید که اینجوری به مردم من توهین می کنید تو! اردو نداشتید، داشتید؛ بازی تدارکاتی نداشتید، داشتید؛ پولتون و تا سنت آخر نگرفتید، گرفتید و ....

البته صحبت های جواد خیابانی حدود 5 دقیقه به طول انجامید که در زیر می توانید این فیلم را مشاهده کنید:

به گزارش موج، اگر صحبت های دیروز رییس فدراسیون فوتبال در مورد حقوق کی روش صحت داشته باشد؛ باید به انتقادات عملکرد صدا و سیما در تهیه برنامه های تخصصی در ارتباط با جام ملت های آسیا ۲۰۱۹ این نکته را اضافه کرد که چرا از تریبون زنده شبکه ای در رسانه ملی (شبکه ورزش) باید صحبت های انتقادی تندی صورت بگیرد که صحت و سقم درستی نیز ندارد و تقریبا مصداق بارز تشویش اذهان عمومی است.

ما همه از طرفداران ملت ایران هستیم و از منتقدان رفتارهای کی روش، اما آیا باید با رفتاری احساسی مطالبی غیر واقع را در رسانه ملی بازگو کنیم و احساسات مردم را تحت تاثیر قرار دهیم.

ضعف عملکردی صدا و سیما در تهیه برنامه در ارتباط با جام ملت های آسیا کاملا مشهود است و صدا و سیما به تعداد آرا استناد می کند تا ضعف کیفی خود را بپوشاند، چه در برنامه فوتبال آسیایی شبکه ورزش و چه در برنامه آسیا 2019 از شبکه 3 سیما این ضعف ها مشهود است. وقتی در برنامه صحبت های غیرکارشناسی و غیر واقع صورت می گیرد و حتی وقتی کارشناسان برنامه های تخصصی جام ملت های آسیا (به خصوص در برنامه آسیا 2019) را نگاه می کنیم جای خالی عادل فردوسی پور را بیش از پیش احساس می کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
خبرنگار:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه