English

جهانبخش:

ما به بازی برای ایران و هوادارانمان افتخار می‌کنیم

ستاره ایرانی تیم ملی گفت: ما به بازی برای ایران و هوادارانمان افتخار می‌کنیم و این مسئله انگیزه زیادی به ما برای درخشش در جام ملت‌ها می‌دهد.

ما به بازی برای ایران و هوادارانمان افتخار می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری موج به نقل از سایت برایتون، علیرضا جهانبخش درباره شرایط تیم ملی فوتبال ایران گفت: خوشبختانه جام ملت های آسیا تاکنون برای ما خیلی خوب پیش رفته است و ما توانسته ایم دروازه خودمان را در هر ۴ دیدار بسته نگه داریم و نتایج خوبی بگیریم. همیشه برای من نهایت افتخار بوده که تیم ملی کشورم را همراهی کنم. جام جهانی گذشته و عملکرد خوب در آن رقابت‌ها اعتماد به نفس ما را زیادتر کرده است و به عنوان یک بازیکن باید بگویم باعث پیشرفت ما شده است.  

او در ادامه گفت: الان بازی با چین برای ما مهم است و بازی دیگری فکر نمی‌کنیم. نباید به بازی‌های بعد تورنمت فکر کنیم و تمام تمرکز خودمان را باید معطوف به دیدار با تیم خوب چین کنیم. تا الان خیلی سخت کار کرده‌ایم ولی می‌دانیم که می‌توانیم بهتر از این هم شویم و جلو برویم. برای من هم خیلی خوب بود که توانستم بعد از مدت‌ها دوری از فوتبال بازی کنم. سرمربی تیم در مرحله گروهی کار را برای من راحت کرد و توانستم در بازی آخر برای تیم ملی کشورم گلزنی کنم. خوشبختانه الان شرایط خیلی خوبی دارم و می‌توانم تیمم را همراهی کنم. بازی در این رقابت‌ها انگیزه و اعتماد به نفس من را بالاتر خواهد بود و باعث می‌شود تا در ادامه در لیگ برتر با قدرت بازی کنم.آخرین تمرین آماده سازی تیم ملی فوتبال کشورمان قبل از دیدار با تیم ملی چین

جهانبخش درباره درخشش رایان دروازه‌بان استرالیا و تیم برایتون گفت: من و متئو مدام در جام ملت ها با هم صحبت می‌کنیم. او در بازی برابر ازبکستان درخشش خیلی خوبی داشت و به تیمش کمک کرد. امیدوارم او همینطور بدرخشد ولی نه در بازی نهایی برابر ایران. زمانی که من نبودم، برایتون خوب بود و توانست با آرسنال مساوی کند و اورتون را شکست دهد و بازی خوبی هم با یونایتد در اولدترافورد داشت.  

ستاره ایرانی در پایان گفت: ما به بازی برای ایران و هوادارانمان افتخار می‌کنیم و این مسئله انگیزه زیادی به ما برای درخشش در جام ملت‌ها می‌دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه