English

خداحافظی بولت با دنیای فوتبال

اوسین بولت از رویای خود برای تبدیل شدن به یک فوتبالیست حرفه‌ای منصرف شده و اعلام کرد زندگی ورزشی او به پایان رسیده است.

خداحافظی بولت با دنیای فوتبال

به گزارش خبرگزاری موج، اوسین بولت ، که لقب سریعترین مرد جهان را یدک می‌کشد حالا اعلام کرد که از تلاش برای رسیدن به رویای فوتبالیست شدن منصرف شده و زندگی ورزشی او دیگر به پایان رسیده است. اوسین بولت که سال گذشته مدتی به صورت آزمایشی به باشگاه سنترال‌کوئست مارینرز استرالیا پیوسته بود، اواخر سال گذشته میلادی نتوانست برای امضای یک قرارداد حرفه‌ای با این باشگاه به توافق رسیده و به عنوان فوتبالیست حرفه‌ای به خدمت باشگاه استرالیایی درآید.

اوسین بولت ماه سپتامبر سال گذشته برای اولین بار با پیراهن مارینرز به میدان رفت و در دومین مسابقه آزمایشی خود برای این تیم دو گل به ثمر رساند. اما همیشه سوال‌های جدی‌ای درباره کیفیت بازی بولت و توانایی او برای تبدیل شدن به فوتبالیستی نخبه وجود داشت.

بولت که در سال 2017 با دو و میدانی خداحافظی کرده و همچنان رکورد جهانی دو 100متر و 200متر را در اختیار دارد، با اعلام اینکه از دنبال کردن رویای خود برای تبدیل شدن به فوتبالیست حرفه‌ای منصرف شده گفت با اینحال، از تلاش برای رسیدن به این رویا متاسف نیست.

اوسین بولت در این باره گفت:" در این مدت به من خوش گذشت. ولی نمی‌توانم بگویم که اتفاقاتی که افتاد درست بود و باید این راه به همین شکل طی می‌شد. بله، من معتقدم نحوه تلاش ما در این مدت می‌توانست متفاوت باشد ولی مهم نیست. انسان زنده است که در طول حیاتش مدام چیزهای جدید بیاموزد".

اوسین بولت که در المپیک‌های پکن، لندن و ریو هشت مدال طلا بدست آورده گفت از این به بعد تمرکز خود را به فعالیت‌های تجاری‌اش معطوف خواهد کرد و ادامه داد:" من مشغول انجام فعالیت‌های زیادی هستم. ولی زندگی ورزشی‌ام دیگر به پایان رسیده است. از این به بعد به فعالیت‌های تجاری مختلف ادامه خواهم داد".

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه