English

سرمربی عمان:

ایران یک تیم تمام عیار است/ شانس ایران در برد بیشتر بود

سرمربی عمان گفت: ایران یک تیم تمام عیار است. آنها خیلی خوب می جنگند و حریف را تحت فشار می گذارند.

ایران یک تیم تمام عیار است/ شانس ایران در برد بیشتر بود

به گزارش خبرگزاری موج، پیم فربیک سرمربی عمان بعد از باخت تیم ملی فوتبال عمان از ایران و حذف از جام ملت های آسیا نشست خبری گفت: فکر می کنم همه از دیدن این بازی لذت بردند. فضای خیلی خوبی در ورزشگاه بود.

وی ادامه داد: ایران یک تیم تمام عیار است. آنها خیلی خوب می جنگند و حریف را تحت فشار می گذارند.

سرمربی تیم ملی فوتبال عمان تصریح کرد: اگر ما می توانستیم در نیمه اول گل بزنیم یا با نتیجه صفر - صفر به رختکن برویم اتفاقات خوبی می افتاد.

فربیک یادآور شد: شانس ایران در برد بیشتر بود و به آنها تبریک می گویم. ما باختیم و من اینجا هستم تا بگویم دوباره شروع خواهیم کرد. اتمسفر خیلی خوبی در ورزشگاه بود و باید به هواداران ایران هم تبریک بگویم. ایران تیم بهتری بود.

وی تصریح کرد: ایران بازیکنان خیلی خوب و مربی ممتازی دارد. باید به آنها تبریک بگویم.

سرمربی تیم ملی فوتبال عمان در پاسخ به سئوالی بر اینکه بسیاری از هواداران، ایران و ژاپن را شانس اصلی قهرمانی می دانند، دیدگاه شما در این باره چیست؟  تصریح کرد: ژاپن تیم خیلی خوبی دارد. ایران هم تیم قدرتمند و بسیار خوبی دارد که می توانند برای خلاقیت بجنگند و به موفقیت برسند. دو تیم شانس های زیادی برای موفقیت دارند.

برنامه من ماندن در عمان است

فربیک درباره ماندن خود در عمان اظهار داشت: برنامه من ماندن در عمان است. مدت زیادی نیست به این تیم آمده ام و می خواهیم پس از اینکه به این کشور آمده ام کار را به خوبی جلو ببریم. مردم عمان عاشق فوتبال هستند و باید یکی از بهترین لیگ ها را در این تیم ایجاد کنیم. من به آینده تیم عمان خیلی امیدوارم.

سرمربی عمان افزود: ایران تیمی با ۸۰ میلیون جمعیت است و طبیعی است توانایی های فردی بیشتری داشته باشد. عمان نسبت به این کشور کوچک تر است اما بسیار زیباست و مردمی دارد که عاشق فوتبال هستند.

وی درباره عدم استفاده از برخی بازیکنان در ترکیب تیمش اظهار داشت: بازیکنی مثل محسن القصانی در زدن ضربات نهایی مشکل داشت که این بخشی از فوتبال است. این بازیکن بخشی از استراتژی ما بود. برای آینده تیمم خیلی شانس قائلم و قطعا پیشرفت هایی خواهیم داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه