English

رقابت های جام ملت های آسیا؛

گزارش لحظه به لحظه بازی ایران و عراق/ ایران ۰ عراق ۰

تیم ملی فوتبال ایران و عراق در دیدار حساس رقابت های مرحله گروهی جام ملت های آسیا به مصاف هم رفتند.

گزارش لحظه به لحظه بازی ایران و عراق/ ایران 0    عراق 0

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج،  تیم ملی فوتبال ایران در دیداری حساس در چارجوب رقابت های جام ملت های آسیا 2019 از ساعت 19:30 دقیقه در ورزشگاه آل مکتوم دبی به مصاف تیم ملی فوتبال عراق رفت.

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، سید مجید حسینی، وریا غفوری، میلاد محمدی، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، علیرضا جهانبخش، وحید امیری، سامان قدوس و سردار آزمون

ترکیب تیم ملی فوتبال عراق

جلال حسن، علی فائز، احمد ابراهیم، علا مهاوی، علی عدنان، صفا هادی، امجد عطوان، طارق همام، احمد یاسین، حسین علی و مهند علی

نیمه اول

دقیقه 2: پرتاب اوت بلند امیری به پشت محوطه جریمه برگشت داده شد که شوت روی پای قدوس با اختلاف زیادی از دروازه عراق به بیرون رفت.

دقیقه 3 : دو تیم که انگیزه بالایی برای رسیدن به دروازه یکدیگر داشتند فوتبال سرعتی را در دستور کار قرار دادند که هیجانات اول بازی بر میدان حاکم بود و موقعیت خطرناکی ایجاد نشد.

دقیقه 10: بازیکنان تیم ملی فوتبال عراق که نمی خواستند به ایران فرصت پی ریزی حمله را بدهند، پرس شدیدی را روی بازیکنان ایران گذاشتند.

دقیقه 12: بهترین فرصت برای ایران ایجاد شد که توپ ارسالی وحید امیری را در دهانه دروازه سردار آزمون با سر به زمین کوبید تا توپ از کنار دروازه به بیرون برود.

دقیقه 15: بازهم وحید امیری از سمت چپ روی دروازه عراق توپ فرستاد ولی پیش از رسیدن توپ به آزمون، دروازه‌بان عراق آن را مهار کرد.

دقیقه 18: پرتاب اوت بلند از سمت راست روی دروازه عراق توسط وحید امیری انجام شد که این توپ هم پیش از بازیکنان ایرانی به گلر عراق رسید.

دقیقه 19: غلفت مدافعان ایران باعث شد بازیکنان عراق موقعیت بدست بیاورند ولی ضربه سر مهند علی روی ارسال از سمت راست با اختلاف کم از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه 20: دو تیم که از ابتدای بازی تلاش زیادی برای در اختیار گرفتن میدان می کردند بازی متعادل اما پرسرعتی را به نمایش گذاشتند و توپ در زمین دو تیم در رفت و برگشت بود.

دقیقه 22: خطا روی ابراهیمی پشت محوطه جریمه ضربه ایستگاهی در موقعیت خوب به ایران داد. سامان قدوس این ضربه را به دیوار دفاعی کوبید.

دقیقه 26: امید ابراهیمی که در این دیدار کاپیتان ایران بود درون محوطه جریمه عراق سرنگون شد و در حالی که او اعتقاد به پنالتی داشت، روشن ایرماتف دستور به ادامه بازی داد.

دقیقه 29: امیری اوت را به شکل بلند پرتاب کرد که توپ را مدافعان برگشت دادند و شوت سامان قدوس از پشت محوطه جریمه بعد از برخورد به مدافعان راهی کرنر شد.

دقیقه 30: ارسال قدوس از روی کرنر سمت چپ زمین را جلال حسن دفع کرد که در این صحنه خطای بازیکنان ایران روی دروازه‌بان عراق اعلام شد.

دقیقه 35: شوت زمینی احمد یاسین با فاصله کمی از کنار تیرک عمودی دروازه ایران به بیرون رفت.

دقیقه 39: سامان قدوس در مرکز زمین روی بازیکن عراق مرتکب خطا شد و از داور ازبکستانی کارت زرد دریافت کرد. در این صحنه بازیکنان دو تیم با یکدیگر درگیری کوتاهی داشتند.

دقیقه 42: در شلوغی محوطه جریمه عراق توپ از زاویه بسته زیر پای آزمون افتاد ولی ضربه این بازیکن بلوکه شد و در برگشت جهانبخش هم شوت خود را با بی‌دقتی به بیرون رفت.

دقیقه 45: دو تیم که با انگیزه های یکسان نیمه اول را دنبال کردند بازی پرفشار و سرعتی را در دستور کار قرار دادند به گونه ای که توپ در زمین دو تیم در حال رفت و برگشت بود. در وقت های اضافه نیمه اول ضربه سردار آزمون به دست بازیکن عراق برخورد کرد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

این دیدار در پایان نیمه نخست با تساوی بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم

دقیقه 49: شوت چشمی بعد از پرتاب اوت وحید امیری، در شلوغی محوطه جریمه عراق برخوردی با دست راست صفاء هادی داشت که داور ازبک باز هم در این صحنه اعلام پنالتی نکرد.

دقیقه 51: ارسال خطرناک علی عدنان از جناح چپ زمین را بیرانوند از مقابل پای مهند علی جمع کرد تا خطری دروازه ایران را تهدید نکند.

دقیقه 55: پرتابی دیگر از وحید امیری توپ را درون محوطه جریمه به شلوغی بازیکنان رسید اما دفاع پرلایه عراقی ها اجازه نداد بازیکنان ایران از این فرصت استفاده کنند. 

دقیقه 58: خطای مهند علی روی روزبه چشمی و کارت نگرفتن این بازیکن بار دیگر منجر به اعتراض کی روش به داور چهارم شد.

دقیقه 65: پس از ورود مهدی طارمی به جای جهانبخش تیم ایران قصد داشت حملاتش را روی دروازه عراق بیشتر کند اما مصدومیت بازیکن تیم ملی عراق چند دقیقه ای در بازی وقفه ایجاد کرد. 

دقیقه 67: برخورد وحید امیری و طارق همام در کنار خط طولی زمین باعث شد ایرماتف به امیری کارت زرد نشان دهد. مصدومیت این دو بازیکن لحظاتی در بازی تاخیر ایجاد کرد.

دقیقه 72: شوت روی پای کنعانی‌زادگان بعد از پرتاب اوت امیری به مدافعان عراق برخورد کرد و دفع شد.

دقیقه78: عراق با طارق همام صاحب توپ شد که سانتر زیبای این بازیکن با ضربه سر علی عباس می‌رفت که دروازه ایران را باز کند اما فوق واکنش بیرانوند مانع از باز شدن دروازه تیم ملی شد.

دقیقه 79: شوت روی پای ترابی کم دقت بود و از کنار تیرک عمودی دروازه عراق به بیرون رفت.

دقیقه 83: سانتر دژاگه از روی ضربه ایستگاهی با ضربه سر آزمون به بیرون رفت.

در نهایت این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید و با این تساوی ایران و عراق ۷ امتیازی شدند اما تیم ایران به خاطر تفاضل گل بهتر به عنوان صدرنشین راهی مرحله بعد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه