English

نتایج دیدارهای صبح امروز لیگ NBA

گلدن استیت وریرز در لیگ بسکتبال آمریکا یک رکورد جدید ثبت کرد.

نتایج دیدارهای صبح امروز لیگ NBA

به گزارش خبرگزاری موج، در دیدارهای امروز  لیگ بسکتبال حرفه‌ای آمریکا ، 6 دیدار جذاب برگزار شد. در نخستین بازی که در سالن پپسی سنتر شهر دنور برگزار شد، تیم میزبان با 31 امتیاز اختلاف از گلدن استیت وریرز شکست خورد. کلی تامپسون 31، استیفن کری 31 و کوین دورانت 27 امتیاز برای وریرز کسب کردند.

نتیجه کوارتر نخست این بازی 51 بر 38 به سود گلدن استیت بود که برای نخستین بار در لیگ اتفاق می‌افتاد. تاکنون هیچی تیمی در تاریخ NBA در کوارتر اول، 51 امتیاز از حریف خود نگرفته بود.

در بازی دیگری که در سالن فارم آره‌نا  شهر آتلانتا برگزار شد، تیم اوکلاهماسیتی تاندر با وجود 31 امتیاز، 11 پاس گل، 6 ریباند و 5 توپربایی راسل وستبروک از میزبان خود آتلانتا هاوکس شکست خورد. این هفدهمین شکست تاندر در فصل جاری بود.

تیم میلواکی باکس با تریپل دابل جیانی آنتتوکنمپو و با اختلاف 38 امتیاز میهمان خود میامی هیت را شکست داد. ستاره یونانی باکس، 12 امتیاز، 10 پاس گل و 10 ریباند به نام خود داشت.

تیم ایندیانا پیسرز نیز با اختلاف 34 امتیاز، موفق به شکست دادن فینیکس سانز شد. فیلالفیا سونی سیکسرز هم در خانه با اختلاف 42 امتیاز بر مینه سوتا تیمبروولز غلبه کرد. در آخرین بازی هم لس آنجلس لیکرز از سد شیکاگو بولز گذشت.

نتایج دیدارهای صبح امروز لیگ NBA به شرح زیر است:

 

شیکاگو 100 – لس آنجلس لیکرز 107

فینیکس 97 – ایندیانا 131

مینه سوتا 107 – فیلادلفیا 149

اوکلاهماسیتی 126 – آتلانتا 142

میامی 86 – میلواکی 124

گلدن استیت 142 – دنور 111

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه