English

بهترین بازیکن سال ۲۰۱۸ آمریکای شمالی انتخاب شد

هیروینگ لوزانو به عنوان بازیکن سال 2018 کونکاکاف انتخاب شد.

بهترین بازیکن سال 2018  آمریکای شمالی انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری موج، هیروینگ لوزانو بعد از درخشش‌هایی که در سال 2018 در تیم ملی مکزیک، و در باشگاه آیندهوون هلند نشان داد جایزه بهترین بازیکن سال 2018 کونکاکاف  را دریافت کرد. لوزانو در جام جهانی روسیه، یکی از موثرترین مهره‌های تیم ملی مکزیک بود و در لیگ هلند و چمپیونزلیگ هم با پیراهن آیندهوون عملکرد بسیار خوبی داشت.

درخشش لوزانو در سال 2018 باعث شده شایعات زیادی درباره انتقال او به باشگاه‌های بزرگ اروپایی مطرح شود اما چندی پیش مارک فان‌بومل، سرمربی آیندهوون اعلام کرد که لوزانو در فرصت نقل و انتقالات ژانویه این تیم را ترک نخواهد کرد.

لوزانو در رای‌گیری برای انتخاب بهترین بازیکن سال کونکاکاف توانست از رقبای اصلی‌اش، کیلور ناواس، دروازه‌بان کاستاریکا و رئال مادرید و سباستین جیووینکو، بازیکن تورنتو اف‌سی، پیشی گرفته و به عنوان بازیکن سال کونکاکاف معرفی شود. ناواس و جیووینکو هم به ترتیب در رتبه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

ماتیاس آلمیدا، سرمربی سابق شیواس دو گوادالاخارای مکزیک و سرمربی فعلی سن‌خوزه ارث‌کوئیکز آمریکا هم به عنوان بهترین مربی سال کونکاکاف در بخش مردان انتخاب شد. آلمیدا موفق شده بود گوادالاخارا را در رقابتهای قهرمانی باشگاه‌های کونکاکاف به قهرمانی برساند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی