English

کی روش:

بازیکنانم تلاش زیادی کشیدند تا به این موفقیت برسیم

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: در نیمه اول توانستیم با بیش از هفتاد درصد مالکیت، کار را پیش ببریم و یک موقعیت هم به حریف ندهیم. بازیکنانم تلاش زیادی کشیدند تا به این موفقیت برسیم.

بازیکنانم تلاش زیادی کشیدند تا به این موفقیت برسیم

به گزارش خبرگزاری موج، کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری بعد از پیروزی دو بر صفر تیم ملی ایران برابر ویتنام در رقابت های جام ملت های آسیا اظهار کرد: هر دوتیم برای صعود بازی کردند تا به دور بعدی راه پیدا کنند. در نیمه اول توانستیم با بیش از هفتاد درصد مالکیت،   کار را پیش ببریم و یک موقعیت هم به حریف ندهیم. بازیکنانم تلاش زیادی کشیدند تا به این موفقیت برسیم. اگر می‌توانستیم از فرصت هایمان بهتر استفاده کنیم، در نیمه اول گل‌های بیشتری را به ثمر می‌رساندیم. ما می‌توانستیم با دو یا سه گل به رختکن برویم.

از فردا برای عراق آماده می‌شویم

او افزود: وقتی نتوانستیم در نیمه اول گل‌های بیشتری بزنیم، تیم ویتنام اعتماد به نفس پیدا کرد. آن‌ها در نیمه دوم یک شوت زدند. آمار گویای همه چیز است. امروز استراحت می‌کنیم و از فردا برای عراق آماده می‌شویم.

تمام تمرکز و رویای ما روی بازی با عراق است

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران درباره بازی تیمش مقابل عراق، بیان کرد: بازی با عراق همیشه خیلی مهم بوده است. تمام تمرکز ما روی این دیدار است. همیشه دیدار پیش روی، مهم‌ترین بازی ماست. تمام تمرکز و رویای ما روی بازی با عراق است. منتظر نتیجه بازی امروز عراق و یمن می‌مانیم. برای ما مهم است که استراتژی خودمان را در آن بازی تعیین کنیم. اما حالا وقت صحبت درباره بازی با ویتنام است.

وی در واکنش به خبرنگاری که از روند تیم ملی ایران تمجید کرد، گفت: همینطور است. بازیکنان هفت گل زدند و توقعات من را برآورده کردند. از آن‌ها می‌خواهم فشرده بازی کنند. این سبک بازی را امارات، قطر و عربستان انجام نمی‌دهند. بازیکنانم با فشردگی بالایی در میانه میدان بازی می‌کنند. در نیمه دوم بازی با ویتنام کمی عصبانی بودیم چون بازیکنانم می‌خواستند گل‌های بیشتری را به ثمر برسانند. بازیکنانم خیلی خوب بودند و عملکردی را دارند که از آن‌ها انتظار دارم.

سردار آزمون خوش درخشید

کی‌روش درپاسخ به این سوال که ساختار دفاعی ایران نسبت به گذشته چه تغییراتی داشته است، اظهار کرد: تفاوت اصلی در اعتماد به نفس و زمان بندی است. اکثر مدافعان در فوتبال، مثل ببیننده تلویزیونی می‌ایستند تا اتفاقی بیافتد. بازیکنانم امروز واکنش‌های خیلی خوبی داشتند. سردار آزمون خوش درخشید. مهدی ترابی و مهدی طارمی هم توانستند خوب بازی کنند. نوراللهی هم با وجود اینکه تنها دوماه با تیم ملی است، خوب بازی کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی