English

رقابت های جام ملت های آسیا؛

گزارش لحظه به لحظه بازی ایران و ویتنام/ ایران ۲ ویتنام ۰

تیم ملی فوتبال ایران و ویتنام در رقابت های مرحله گروهی جام ملت های آسیا 2019 به مصاف هم رفتند.

گزارش لحظه به لحظه بازی ایران و ویتنام/ ایران 2 ویتنام 0

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، تیم ملی فوتبال ایران در دومین و حساس‌ترین دیدار خود در رقابت های مرحله گروهی جام ملت های آسیا 2019 از ساعت 14:30 دقیقه در ورزشگاه آل نهیان ابوظبی به مصاف ویتنام خواهد رفت.

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران

علیرضا بیرانوند، وریا غفوری، مرتضی پورعلی گنجی، احسان حاج صفی، امید ابراهیمی، محمد حسین کنعانی زادگان، وحید امیری، سامان قدوس، مهدی طارمی، سردار آزمون و اشکان دژاگه

ترکیب تیم ملی فوتبال ویتنام

دانگ وانگ لام، دو دوی مانه ، کوئه انگوک های (کاپیتان)، بی تی دانگ، دوان وان هائو، انگونک ترونگ هوانگ، پام دوک هوی، کوانگ های، پانگ وای دوک، دو هونگ دون، انگونک کونگ پهونگ

نیمه اول

دقیقه 2: پس از به صدا در آمدن سوت داور مسابقه بازی از سوی شاگردان کارلوس کی روش هجومی و سرعتی پیگیری شده و یه یک ضربه ایستگاهی هم دست پیدا کردند که توسط مدافعان دور شد.

دقیقه 4: حرکت خطرناک مهدی طارمی روی بازیکن ویتنام با اعتراض و مشت گره کردن سرمربی این تیم به داور سنگاپوری همراه شد.

دقیقه 6: پس از حرکت چند پاس عرضی در نیمه زمین ایران فرصت ضدحمله پیش آمد که پرتاب دست علیرضا بیرانوند قدرت زیادی داشت و قدوس در مهار آن ناکام ماند.

دقیقه 7: پس از توپ ربایی در زمین حریف، اشکان دژاگه با پاس بین مدافعان ویتنام فرصت مناسبی برای ایجاد خطر ارسال کرد که سردار آزمون در کنترل آن ناکام بود و با دخالت دروازه بان حریف توپ دفع شد.

دقیقه 11: سانتر خطرناک دژاگه از روی کرنر سمت راست زمین با ضربه سر طارمی، در تیرک دوم مقابل پای امیری افتاد ولی توپ بعد از برخورد به این بازیکن در اختیار دانگ وان قرار گرفت تا موقعیت جدی ایران از دست برود.

دقیقه 14: دانگ وان باز هم با خروج به موقع از دروازه اجازه نداد حرکت ترکیبی و پاس‌های متوالی حاج‌صفی، قدوس و آزمون به نتیجه برسد و توپ را از مقابل پای سردار جمع کرد.

دقیقه 16: پاس زیبای اشکان دژاگه دو مدافع ویتنام را غافلگیر کرد تا سامان قدوس در موقعیت تک به تک با ون لام قرار بگیرد که ضربه زمینی او با دخالت دروازه‌بان راهی کرنر شد

دقیقه18: مهدی طارمی به خاطر خطایی که روی بازیکن ویتنام انجام داد از داور کارت زرد گرفت که این کارت بی مورد با اعتراض کی روش همراه شد.

دقیقه 21: اشکان دژاگه با دو سر توپ و جای گذاشتن دو مدافع به سمت راست زمین رفت ولی ارسال او را انگوک های بالاتر از امیری و زودتر از طارمی دفع کرد.

دقیقه 23: ارسال وریا غفوری با عدم دخالت مدافع کناری ویتنام به مهدی طارمی رسید؛ او پس از کنترل توپ با ضربه‌ای پرقدرت قصد گلزنی داشت که با دخالت مجدد کاپیتان حریف توپ دفع شد.

دقیقه 24: زمانیکه وریا غفوری قصد پرتاب اوت داشت کی روش با فریاد سر این بازیکن مانع این امر شد تا وحید امیری به کنار زمین بیاید و اوت را بلند پرتاب کند.

دقیقه 26: دو دوی مانه با واکنشی خوب شوت سردار آزمون را به کرنر فرستاد.

دقیقه 35: روندی که از ابتدای بازی بر زمین حاکم بود کماکان ادامه داشت و تیم ملی ایران در حملات پرتعداد بود در مقابل ویتنامی ها با بازیکنان زیادی به دفاع چند لایه پرداختند. 

دقیقه 38: وریا غفوری از جناح راست مدافع مستقیم خود را جا گذاشت و توپ در عمقی را برای سامان قدوس ارسال کرد که این بازیکن هم توپ را سانتر کرد که سردار آزمون با حضور به موقع و ضربه سر دروازه حریف را باز کرد تا سد دفاعی ویتنام شکسته شود.

دقیقه 44: روی پرتاب اوت از کناره‌ها با ورود به محوطه جریمه به مهدی طارمی رسید اما ضربه سر او با برخورد به مدافعان به راحتی در دستان دروازه بان قرار گرفت.

 و در نهایت این دیدار در نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر  به نفع ایران به پایان رسید.

آمار نیمه اول

آمار نیمه اول ایران و ویتنام

نیمه دوم

دقیقه 49: با گذشت 4 دقیقه از مسابقه در نیمه دوم بیشتر این ویتنام بوده که سعی داشته روی دروازه ایران خطرساز شود که البته ناموفق بود.

دقیقه 52: بازیکنان ویتنام با سه پاس سرعتی به محوطه جریمه ایران رسیدند و با مهار دیدنی بیرانوند ضربه خطرناک مهاجم حریف دفع شد. 

دقیقه 53: پس از حمله بازیکنان ویتنام سردار آزمون با شوتی محکم شانس گلزنی مجدد در این مسابقه را امتحان کرد که با دفع ناقص شوت توپ به طارمی رسید اما ضربه بی دفت او با وجود اینکه سامان قدوس در موقعیت خوبی برای ارسال پاس قرار داشت، این موقعیت خطرناک را بی ثمر گذاشت.

دقیقه 54: دانگ وان با خروج به موقع از دروازه اجازه نداد طارمی گلزنی کند و توپ را از مقابل پای مهاجم ایران جمع کرد.

دقیقه 57: برخورد مهدی طارمی برای سرزنی با داک هوی موجب شد کادر پزشکی ویتنام به زمین مسابقه ورود کند و روند مسابقه برای لحظاتی متوقف شود.

دقیقه 58: انگان وان دای در ترکیب ویتنام جای پام دوک هوی را گرفت.

دقیقه 60: شوت اشکان دژاگه از فاصله 25 متری دقت لازم را نداشت و با فاصله زیادی از دروازه ویتنام به بیرون رفت.

دقیقه 61: وان توآن با فرار سریع پشت مدافعان ایران به دنبال گلزنی بود که بیرانوند با خروج از دروازه توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 63: مهدی ترابی و احمد نوراللهی در ترکیب ایران جای مهدی طارمی و وحید امیری را گرفتند.

دقیقه 67: احسان حاج صفی ارسال دقیقی روی دروازه ویتنام انجام داد اما احمد نوراللهی نتوانست از فرصت استفاده کند و توپ به بیرون رفت.

دقیقه 69: سردار آزمون پشت محوطه جریمه ویتنام صاحب توپ شد و با قدرت بدنی خوبی که در این صحنه به نمایش گذاشت توپ را از مدافع حریف ربود و درون محوطه جریمه با ضربه ای دقیق با پای چپ دروازه ویتنام را برای بار دوم باز کرد.

دقیقه 73: ضربه احمد نوراللهی با اختلاف فراوان از بالای دروازه مانه راهی اوت شد.

دقیقه 76: ضربه آزاد هانگ دانگ از میانه زمین را بیرانوند در اختیار گرفت و با پرتاب سریع سعی در زدن ضد حمله داشت که مدافعان ویتنام جلوتر از ترابی به توپ رسیدند.

دقیقه 78: کریم انصاری فرد جای سردار آزمون مهاجم ۲ گله ایران را در این دیدار گرفت. عصبانیت آزمون از این تعویض سبب شد مارکار آقاجانیان به او بگوید بدون حرف زدن روی نیمکت بنشین.

دقیقه 80: با برخورد ساده ترونگ هوانگ و احسان حاج صفی، شماره 8 ویتنام دچار مصدومیت شد و بازی به همین دلیل برای لحظاتی متوقف شد

دقیقه 85 : تیم ملی ایران که با همین دو گل هم می توانست صعودش به مرحله بعدی را قطعی کند، بازی آرامی را در میانه های زمین در دستور کار قرار داد که سهم دوندگی نوراللهی بیشتر از سایر بازیکنان بود. 

دقیقه 88: سانتر خطرناک وان دای از جناح راست زمین نزدیک بود ویتنام را به گل برساند که مدافعان ایران این موقعیت را دفع کردند.

دقیقه 89: وان توآن در سمت چپ محوطه جریمه به توپ رسید که از مقابل غفوری، پاس را به وان هائو رساند که ارسال او بعد از دفع ناقص بازیکنان ایران به چانگ های رسید ولی شوت فنی این بازیکن با کمترین فاصله از کنار دروازه به اوت رفت.

و در نهایت این دیدار  با نتیجه دو بر صفر به نفع شاگردان کی روش به پایان رسید.

خلاصه بازی ایران و ویتنام در جام ملت های آسیا

بیشتر بخوانید:

آمار بازی ایران ویتنام/برتری کامل ایران در روز خوب سردار آزمون

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه