English

کارلوس کیروش؛

ایران تحت هیچ شرایطی ویتنام را دست کم نخواهد گرفت

ایران در مقابل یمن کار ساده‌ای را در پیش داشت نتیجه این بازی 5 گل زده و کلین‌شیت در گروه خود بوده؛ اما «کارلوس کیروش» هیچ توهمی مبنی بر اینکه مسابقه با ویتنام به‌آسانی قدم زدن در پارک است، ندارد.

ایران تحت هیچ شرایطی ویتنام را دست کم نخواهد گرفت

به گزارش خبرگزاری موج هرمزگان، امروز تیم ملی ایران دومین بازی خود در چارچوب مسابقات جام ملت‌های آسیا انجام خواهد داد. بازی دوم تیم ملی کشورمان در مقابل تیم ملی ویتنام است. ویتنام بازی قبل خود در مقابل تیم ملی عراق با نتیجه‌ی 3 بر 2 واگذار کرد و ایران در مقابل یمن با نتیجه‌ی پر گل 5 بر 0 به پیروزی رسید.

متن پیش رو مصاحبه‌ی مطبوعاتی «کارلوس کیروش» سرمربی تیم ملی کشورمان به همراه مقدمه‌ی کوتاهی است که سایت «فاکس اسپورت» منتشر کرده و سرویس ترجمه‌ی خبرگزاری موج هرمزگان آن را به فارسی ترجمه کرده است.

تیم ملی

 

ایران در مقابل یمن کار ساده‌ای را در پیش داشت نتیجه این بازی 5 گل زده و کلین‌شیت در گروه خود بوده؛ اما «کارلوس کیروش» هیچ توهمی مبنی بر اینکه مسابقه با ویتنام به‌آسانی قدم زدن در پارک است، ندارد.

تا بدین جای کار، پیروزی مقابل یمن رضایتمند بوده ولی دستیار سابق سرمربی منچستریونایتد مایل نیست فکر کند حریف پیش رو به‌آسانی تیم قبلی است. با توجه به برد 3 بر 2 دقایق آخر عراق مقابل ویتنام، کیروش اژدهاهای طلایی را ستایش می‌کند.

وی در یک نشست خبری در این خصوص گفت: من مسابقات ویتنام را قبل از این بازی‌ها دیده بودم و فکر می‌کردم که آن‌ها یک رقیب خوب هستند؛ اما پس از تماشای عملکرد آن‌ها در برابر عراق باید بگویم که آن‌ها بسیار خوب هستند.

مربی تیم ملی ایران ادامه داد: آن‌ها با عراق، که یکی از مدعیان قهرمانی در جام ملت‌های آسیا است مواجه شدند، و در 90 دقیقه آن‌ها دو بار بازی را به‌خوبی هدایت کرده و به‌تساوی کشاندند؛ و اگر منصفانه قضاوت نمایم دو تیم شایسته یک مساوی بودند.

عراق-ویتنام

کیروش بیان داشت: با شناختی که از سرمربی کره‌ای این تیم دارم به‌هیچ‌عنوان از توانایی‌هایش متعجب نمی‌شوم. به‌خصوص که میدانم بازیکنان خوبی را در اختیار دارد. این تیم از ماه اکتبر تاکنون 13 بازی انجام داده؛ آن‌ها جام AFF را به دست آوردند و این نشان می‌دهد که حریفی جدی در جام ملت‌های آسیا است.

وی گفت: ایران هیچ‌گاه چنین اشتباهی نمی‌کند که ویتنام را دست‌کم بگیرد زیرا ایرانیان این‌گونه ساخته نشده‌اند. ما یک تیم متکبر نیستیم و من به‌عنوان رهبر تیم همیشه دوست دارم ارزش‌های اصولی را با بازیکنانم به اشتراک بگذارم. اساس کارمان همیشه احترام به همه تیم‌ها است.

مربی تیم ملی ایران گفت: مهم نیست که مخالفان چگونه هستند، همواره همان ارزش و احترام را برای آن‌ها قائل هستیم.

وی در پایان به موضوع آمادگی ذهنی تیم خود نیز اشاره کرد و اظهار داشت: خوشبختانه همه‌چیز برای یک بازی خوب و نتیجه‌بخش آماده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه